טלוויזיה

הטלפון של עדן חסון נחשף? פדיחה בכוכב הבא בקשת 12

בפרק של 'הכוכב הבא' בקשת 12, נחשף מספר טלפון על הצג, הצופים חשבו שזה של הזמר שהחזיק את המכשיר הסלולרי המדובר, אז חלק מהם התקשרו למספר בלי סוף, והתברר שזה מספר של עובדת בצוות ההפקה
מערכת ice | 
ספוטיפיי ועדן חסון (צילום pixabay, יוטיוב/ עדן חסון)
האם מספר הטלפון של עדן חסון נחשף? אמש (שני) בפרק של 'הכוכב הבא' בקשת 12, נחשף מספר טלפון, הצופים חשבו שזה של עדן חסון שהחזיק את המכשיר הסלולרי המדובר, אז חלק מהם התקשרו למספר בלי סוף, מסתבר שזה מספר של עובדת הפקה.
חסון נמצא בשיאו בתקופה האחרונה ורק ביום ראשון האחרון, פרסם חסון את השיר החדש שכתב והלחין במהלך התקופה האחרונה. השיר החדש שנקרא "אהובה שלי" עלה לחשבון האינסטגרם שלו והוא כתב: "בוקר טוב, שבוע טוב, בשורות טובות!. משחרר אליכם שיר חדש שכתבתי והלחנתי בתקופה האחרונה".
מלבד זאת, ציין חסון כי השיר החדש תפס מקום חשוב בליבו: "לשיר יש משמעות גדולה עבורי ומילים ששולחות אותי למציאות שאני אוהב לראות. לכל אחד יש את האהובה שלו. אם זו בת הזוג, חברה טובה, אמא, סבתא, אחות או המדינה שלנו. את האהובה שלי - תוכלו לראות בקליפ".
בקליפ של השיר "אהובה שלי", מופיעה אמו של עדן חסון, עבורה הוא כתב את השיר החדש. כאמור, על המילים ועל הלחן אחראי עדן חסון ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית ניצח יעקב למאי, בשיתוף עם חסון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה