טלוויזיה

נטפליקס חוגגת: זאת הבשורה האדירה ללקוחות החברה

ענקית הסטרימינג מציינת את יום השנה ה-10 לדוקו הראשון. הסרט התיעודי המקורי הראשון היה The Square שהיה מועמד לאוסקר. בהמשך הגיעו טייגר קינג, נוכל הטינדר, לנשום עמוק, מורתי התמנונית ועוד. "משתפים פעולה עם יוצרי הסרטים הטובים ביותר כדי ליצור את הגרסה הטובה ביותר של כל סרט"
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
נטפליקס מציינת את יום השנה ה-10 לדוקו הראשון: ענקית הסטרימינג מנגישה סרטים תיעודיים לקהלים רחבים ללא קשר למיקומם או קרבתם לבתי קולנוע מיוחדים. בממוצע, מנויי נטפליקס צופים ב-6 ז'אנרים שונים בחודש. נטפליקס מציינת את יום השנה ה-10 לדוקו הראשון בשירות.
הסרט התיעודי המקורי הראשון של נטפליקס היה The Square (הכיכר) שהוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל סאנדנס 2014 לפני 10 שנים והמשיך לקבל מועמדות לאוסקר. בין הדוגמאות המובילות: כותרי דוקו מרגשים ומסקרנים המספקים הצצה למאחורי הקלעים של עולם התרבות והספורט, כמו בקהאם, ארנולד, פמלה, הריקוד האחרון.
 
סיפורים אנושיים מרתקים כמו לנשום עמוק, מורתי התמנונית זוכה האוסקר ומפעל אמריקני. סרטי דוקו אשר הופכים לחלק מרוח הזמן כגון טייגר קינג ונוכל הטינדר. תוכניות טבע עם כוכב הלכת שלנו; עולם החי שלנו; עולם המים שלנו. דוקו מוזיקלי כמו Homecoming: סרטה של ביונסה.
בקהאם בילה 6 שבועות ב-Global Top 10 TV (אנגלית) והגיע ל-Top 10 ב-90 מדינות. בעקבות הופעת הבכורה של התוכנית, מיליון עוקבים חדשים נוספו לרשימת העוקבים של בקהאם ברשתות החבריות. נוכל הטינדר בילה 5 שבועות בעשרת הסרטים המובילים בעולם (אנגלית) ל-Top 10 הסרטים המובילים ב-94 מדינות.
 
ארנולד: סדרה מוגבלת בילה 3 שבועות ב-Global Top 10 TV (אנגלית) והגיע ל-Top 10  ב-61 מדינות. לחיות עד 100: סודות האזורים הכחולים בילה שבועיים ב-Global Top 10 TV (אנגלית) והגיע ל-Top 10 ב-75 מדינות. כוכב הלכת המופלא: 2 בילה 3 שבועות ב-Global Top 10 TV (אנגלית) והגיע ל-Top 10 ב-77 מדינות.
 
בשנת 2014, הריבוע היה מועמד לפרס האוסקר, ונטפליקס הפכה לחברת הבידור הראשונה ששידרה סרט מועמד לפרס אוסקר. הקסדות הלבנות זכה בסרט התיעודי הקצר הטוב ביותר בטקס פרסי האוסקר לשנת 2017, והיה הזכייה הראשונה אי פעם בפרס האוסקר לנטפליקס. איקרוס זכה בסרט התיעודי הטוב ביותר בטקס פרסי האוסקר לשנת 2018.
מפעל אמריקני זכה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר בשנת 2020. מורתי התמנונית זכה בסרט התיעודי הטוב ביותר בטקס פרסי האוסקר וב-BAFTA לשנת 2021. במהלך 10 השנים האחרונות, סרטי הדוקו של נטפליקס מבדרים את העולם, מעוררים השראה ומרגשים קהל עם מגוון סרטים. הסרט התיעודי המקורי הראשון של נטפליקס היה The Square (הכיכר) שהוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל סאנדנס 2014 לפני 10 שנים והמשיך לקבל מועמדות לאוסקר.
 
"המטרה העיקרית של נטפליקס, מאז עסקי ה-DVD שהוזמנו בדואר, הייתה להיות 'מספרת הסיפורים' הבכירה בתחום הדוקו. לפיכך נטפליקס יצרה לוח הקרנות של סרטי דוקו איכותיים ועטורי פרסים עם מגוון סרטים דוקומנטריים שונים אשר מותאמים לכל טעם", מסרו בהודעה מטעם החברה. 
"נטפליקס משתפת פעולה עם יוצרי הסרטים הטובים ביותר כדי ליצור את הגרסה הטובה ביותר של כל סרט והיא נותנת לכל פרויקט את הזמן ותשומת הלב שהוא צריך כדי להיות הטוב ביותר. נטפליקס מעניקה להם את התמיכה לספר את הסיפורים הטובים ביותר שלהם בכדי להביא סיפורים חדשים ומקוריים למנויים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה