דיגיטל וטק

נטפליקס יוצאת נגד אפל: מדוע היא מחרימה את המוצר החדש שלה?

ה-Vision Pro, משקפי המציאות המעורבת של אפל, אשר יושקו במהלך החודש הבא זכו לתשומת לב רבה בקרב הלקוחות. לאחר שאפל, הודיעה כי אפליקציות רבות יותאמו למוצר החדש, ענקית הסטרימינג נטפליקס, הודיעה כי לא תתאים את האפליקציה שלה
עידו מור | 
משתמשי נטפליקס דיווחו על בעיה בחיבור לרשת (צילום shutterstock)
רק לאחרונה, ענקית הטכנולוגיה אפל, הכריזה על התאריך שבו משקפי ה-Vision Pro, יגיעו לחנויות במהלך החודש הבא. בשל המצב בשוק החברה הבינה כי הצלחת המוצר יהיה תלוי רבות בשירות ובאפליקציות שהוא מציע. כיוצא מכך, היא נערכה לכך מראש ואפליקציות רבות עברו התאמה והיו זמינות גם עבור המשקפיים, אך לצד כל אלו נרה כי נטפליקס לא מתכננת לשתף פעולה.
על אף שאפל, נחשבת בעיני נטפליקס, למתחרה בגלל שירות הסטרימינג שלה ה-Apple TV, אך כל זה לא מנע ממנה ליצור לשתף פעולה וליצור אפליקציה מותאמת למכשירי החברה. לפי דיווח בבלומברג, ענקית הסטרימינג נטפליקס, לא הולכת להתאים את האפליקציה שלה למשקפיים החדשים של אפל.  
 
נטפליקס, הגיבה על פרסומים בבלומברג ופרטה על פתרון הביניים שיצרה ואמרה כי: "המנויים שלנו יוכלו ליהנות מנטפליקס באמצעות הדפדפן עם ה-Vision Pro, בדומה לדרך שבה הם יכולים ליהנות מנטפליקס במחשבי מק".
אם אנחנו מנסים להבין את ההחלטה של נטפליקס, יש לציין כי בשל שיתוף הפעולה הארוך שלה עם אפל, לא ניתן להגיד שהיא נובעת מקושי טכנולוגי מסוים. על כן, ניתן לראות בו ניסיון של נטפליקס, לתקוע לאפל מקלות בגלגלים ולנסות לחבל בהשקת המכשיר החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה