מועדון הלקוחות: ההוזלות, המבצעים, ההטבות – הפרק השביעי בסדרת הרשת קונים חכם
קונים חכם היא שמה של סדרת רשת חדשה מבית אתר ice ובשיתוף רמי לוי – בסימן צרכנות נבונה והתנהלות פיננסית אחראית. והפעם: מועדון הלקוחות. איזה יתרונות הוא מציע ואיך ניתן להצטרף? ערן וולף, סמנכ"ל מועדון ומוצרים פיננסים ברמי לוי, מרחיב
במציאות של יוקר מחייה ועליית מחירים, צרכנות נבונה מקבלת משנה תוקף. קונים חכם היא סדרת רשת חדשה מבית אתר ice ובשיתוף קבוצת רמי לוי, שתסייע לבצע את רכישת סל המזון באופן מושכל, מאוזן ואחראי.
בפרק השביעי בסדרה נדבר על מועדון הלקוחות: איזה אטרקציות הוא מקנה ובמה כרוכה ההצטרפות. "אחד היתרונות המרכזיים שמביאים מועדוני הלקוחות, זה הקשר הישיר עם הלקוח", אומר ערן וולף, סמנכ"ל מועדון ומוצרים פיננסים ברמי לוי. "זה מתבטא בין היתר ביכולת לשלוח לו הטבות אישיות המותאמות במיוחד עבורו. בנוסף, הלקוח יכול להוריד את הארנק הדיגיטלי של רמי לוי וליהנות מעוד הטבות ומבצעים, ובאופן הזה לשדרג את חווית הקנייה".
"מועדון הלקוחות של רמי לוי הוא מועדון מיוחד וההצטרפות אליו היא בחינם", מפרטת יפית אטיאס, סמנכ"לית השיווק ומנהלת הפעילות העסקית ברמי לוי. "בנוסף, יש לנו אתר הטבות ייעודי: הוא מעניק הטבות מסוגים שונים כמו בילוי ופנאי, ומייצר חיסכון נוסף – כך הצרכן יכול ליהנות ולהרוויח מכל העולמות".
צפו בפרק המלא.
לפרקים נוספים בסדרת הרשת ולכל הכתבות והטורים בפרויקט קונים חכם לחצו כאן
בשיתוף רמי לוי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


