שיווק ופרסום

אילנית לוי במהלך של 1.5 מיליון שקל: "חיים רק פעם אחת"

בית האופנה גולברי יוצא בשיתוף פעולה עם אילנית לוי, המשמשת זו העונה התשיעית כפרזנטורית המותג, ולראשונה מעצבת קולקציית קפסולה החתומה על שמה. בנוסף, הרשת יוצאת בקמפיין בהשקעת 1.5 מיליון שקל בהובלתה של מנחת הטלוויזיה והדוגמנית
מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
בית האופנה גולברי יוצא בשיתוף פעולה עם מנחת הטלוויזיה והדוגמנית אילנית לוי, המשמשת זו העונה התשיעית כפרזנטורית המותג, ולראשונה מעצבת קולקציית קפסולה החתומה על שמה. 
הקולקציה החדשה תושק בימים אלה בכל סניפי גולברי ובאתר האון ליין, והיא מתאפיינת בהמון שיק ותחכום, בדגש על טרנדים מדויקים המשלבים את ההעדפות של אילנית לוי, ובכך היא מאפשרת נגיעה אישית מהסטייל והסגנון חיים שלה,  הנע בין אשת קריירה לצד האימהות וחיי המשפחה.
 
הקולקציה על שמה של לוי מאפשרת לכל אישה מגוון רחב של פריטים פונקציונאלים המשלבים אופנה טרנדית במטרה של אחת אחת תוכל לבנות אאוטפיטים שונים,  ללבישה בכל שעות היום. 
לרגל ההשקה תצא רשת גולברי בקמפיין רחב, בהשקעה הנאמדת בכ–1.5 מיליון שקל. הקמפיין בכיכובה של אילנית לוי כולל בין הייתר פרסום בערוצי הטלוויזיה, קמפיין סושייל, קטלוג דיגיטלי, פעילות משפענים ופרסום בכל נקודות המכירה. 
אילנית לוי בצילומים לקמפיין גולברי (צילום: שי יחזקאל)
אילנית לוי על השקת הקולקצייה שלה: "נכון אנשים תמיד אומרים לנו לצאת מהקופסה? אל תקשיבו להם! הדברים הכי כיפיים בעולם מגיעים בתוך קופסה: שוקולדים, תכשיטים, הפתעות ועוד. יש דבר יותר מרגש מאנבוקסינג? למשל הקולקציה החדשה המשותפת לגולברי ולי... אני מתה עליה. אל תיתנו לאחרים להגיד לכן מה לעשות. תיכנסו, תצאו, תעשו מה שאתן רוצות. חיים רק פעם אחת. הקולקציה החדשה שלי עכשיו בגולברי בסניפים ובאתר".
אילנית לוי בצילומים לקמפיין גולברי (צילום: שי יחזקאל)
הקולקציה של אילנית לוי תימכר גם באתר וגם בחנויות, בקופסאות מעוצבות (מתאים גם כמתנה) והיא כוללת כ–25 פריטים שונים, בין היתר ניתן להשיג וסטים קצרצרים, חליפות סטן עם דפוסים, חולצות פסים וז'קטים בצבעים רכים לאביב הקרוב, אוברול מחויט  בצבע לבן המתאים לעונת האביב, לחגים  או כל אירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה