שיווק ופרסום

תחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות חוזרת: אלה החידושים השנה

תחרות הקריאייטיב העצמאית על שמה של תרצה גרנות פותחת את השנה הרביעית, כאשר ברקע כלל הקמפיינים סביב מלחמת חרבות ברזל והשבת החטופים. השנה נוספו גם קטגוריות חדשות |  כל הפרטים
מערכת ice | 
משרדי פרסום (צילום freepik)
משרדי הפרסום והיח"צ בדריכות: תחרות גרנות העצמאית שנוצרה כדי להוקיר את טובי המוחות בעולם הקריאייטיב הישראלי, יוצאת לדרך. הליך ההרשמה להגשות נפתח, והתחרות עצמה תתקיים השנה בתאריך ה-22.5 בשיתוף המכללה למינהל ובהובלת בית בית הספר לתקשורת.
בימים אלה מתקיים שלב ההגשות לתחרות  במגוון קטגוריות: סרטים פרינט, רדיו, דיגיטל סושיאל, דיירקט, מדיה, יח״צ, ותוכן.
 
התחרות שחוגגת את השנה הרביעית לייסודה, עם חידושים נוספים. השנה נוספו קטגוריות best use of כדי להגדיל את כמות המשתתפים באירוע ענפי ובמקביל לשמור על רמת העבודות הזוכות. הקטגוריות החדשות שנוספו: השימוש הטוב ביותר במשפיענים, מוסיקה, RTM, תוכן שיווקי, עריכה ושימוש טוב ביותר ביו טיוב, אינסטרגם/פייסבוק וטיק טוק.
 התחרות תתקיים, כאמור, בתאריך 22.5.24 בערב באירוע גדול וחגיגי במכללה למינהל, ומלבד טקס הפרסים תהיה הוקרה פומבית למשרדים שלקחו חלק בהסברה העולמית והמקומית, ויתקיים אירוע תוכן בהשתתפות אנשי קריאטייב בינלאומיים ומקומיים, אנשי AI, ומשפיענים מובילים.
המשרדים המובילים בענף הפרסום, כבר נערכים להגשת עבודות. בהמשך לשנה שעברה, כל המשרדים מתכוונים להתמודד בתחרות כשאליהם יצטרפו השנה כאמור גם משרדי המשפיענים, חברות המוסיקה לפרסומות, חברות היח״צ ועוד נוספים שיתחרו ביניהם על המהלכים הפרסומיים היצירתיים ביותר שראינו בשנה החולפת.
שנה שעברה, בשנתה השלישית של התחרות, חשפנו ב-ice את רשימת הזוכים בתחרות על שמה של תרצה גרנות.  כאן 11 זכתה "בזהב בגרנות" תחרות הקריאייטיב הישראלית על קמפיין "קופה ראשית" בקטגוריית תוכן. הקמפיין נערך במסגרת קידום העונה הרביעית של "קופה ראשית"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה