שיווק ופרסום

חברת השילוט עם עוד נכס באיילון: מי תשתלט על מחלף ההלכה?

נור מדיה ממשיכה לחזק את מעמדה בכביש הצפוף: מקימה בימים אלו קיר שילוט חדש במחלף ההלכה סמוך לשכונת החרוזים ברמת גן. המנכ"ל: "יש שינוי משמעותי בביקוש של הלקוחות"
מערכת ice | 
שילוט נור מדיה (צילום נור מדיה)

חברת נור מדיה המובילה את תחום הפרסום על גבי שלטי חוצות בישראל, הקימה בימים אלו קיר חדש בין מחלף ההלכה למחלף רוקח. מדובר בקיר פרסום משמעותי נוסף באזור הביקוש הגבוה ביותר - מרכז איילון. הקיר החדש ממוקם בזווית ובקירוב לנתיבי איילון באופן המבטיח חשיפה אופטימאלית של מעל 650 אלף רכבים ביממה, או במילים אחרות - אם תעברו שם, לא תוכלו לפספס את הפרסומת. 

לדברי משה נור מנכ"ל ובעלי החברה, "בשנים האחרונות החל שינוי משמעותי בביקוש של הלקוחות לפרסום בחלקו הצפוף של גוש דן וכמו כן, חל גם שינוי מהותי בביקוש בנתיבי איילון למקטע שנע בין מחלף ההלכה למחלף לה גווארדיה".
 



נור גם הסביר כי: "מקטע המרכז את מספר הנוסעים הגדולים והצפוף במדינה ולשם המפרסמים מכוונים כיום, בדגש על כלים גדולים ומשמעותיים שיבטיחו את תשומת ליבם של הנחשפים לקמפיין".

עוד הסביר: "לכן, בשנתיים האחרונות התמודדנו למכרזים שיתנו את המענה לצרכי המפרסמים, כאשר מרבית קירות הפרסום שלנו ממוקמים במקטע זה ובכך אנו ממשיכים להוביל במספר הקירות בארץ בכלל ובאיילון בפרט".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה