שיווק ופרסום

לאחר 6 שנים - תדיראן נפרדת ממורגן פרימן: זה הפרזנטור החדש

לאחר 6 שנים של עבודה משותפת עם מורגן פרימן, תדיראן יוצאת בקמפיין בינלאומי ומשיקה פרזנטור חדש - השחקן ראסל בלוג. בקמפיין, שעלות ההפקה שלו מוערכת במיליוני שקלים, מציגה תדיראן שפה פרסומית חדשה
מערכת ice |  1
מורגן פרימן (צילום איאן פישר)
חברת תדיראן, המתמחה בטכנולוגיית מיזוג אוויר, משיקה קמפיין בינלאומי חדש. לאחר שש שנות שיתוף פעולה מוצלחות עם זוכה האוסקר מורגן פרימן, כפנים של המותג, תדיראן מציגה שפה פרסומית חדשה. החברה הישראלית משתפת פעולה עם ראסל בלוג, השחקן הבריטי ("הג'נטלמנים", "ויקינגים", "אלמנה שחורה").
במהלך הסרט, ראסל בלוג יגלם סוכן חשאי מתוחכם שמבצע משימות מורכבות בקלות ובשליטה מוחלטת – עד שהוא נתקל באויב האמיתי: מזג האוויר. רק במקום אחד הוא חוזר לשלוט – בבית, הודות לפתרונות המיזוג של תדיראן.

(צילום: טמיר ווקסלר)
הקמפיין צולם באירופה, בלוקיישנים שונים ובהפקה מורכבת שהתפרשה על פני מספר ימים. עלות ההפקה מוערכת במיליוני שקלים. ההפקה נעשתה על ידי OG הפקות, בבימויו של רני כרמלי ובצילום של מנו קדוש, בניהול משרד הפרסום "בורודה קפלן". הקמפיין יעלה בתחילת מאי בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל וברשתות החברתיות
 
מלבד הפנים החדשות, חושפת תדיראן בקמפיין גם את סדרות האינוורטר החדשות לשנת 2025. מדובר במזגנים שקטים, חסכוניים ומתקדמים טכנולוגית, שתוכננו לספק חוויית מיזוג יציבה ואפקטיבית גם בתנאי אקלים קיצוניים. הסדרה החדשה מגיעה בעיצוב אלגנטי, עכשווי ומוקפד.
נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של תדיראן גרופ: "מורגן פרימן היה נדבך משמעותי במיתוג שלנו והוביל את תדיראן לשיאי מיצוב והכרה. כעת אנחנו פותחים פרק חדש – רענן וחכם, בהמשכיות של קו קריאייטיבי בינלאומי,  שמשקף את רוח החדשנות של תדיראן ומחדד את ההבטחה שלנו לצרכן: השליטה באוויר – מתחילה בבית עם המזגן הטוב בישראל: תדיראן".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה בזבוז כסף. תתרמו אותו למורים/רופאים... (ל"ת)
    אחות 05/2025/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור