שיווק ופרסום

סופר פארם עושה זאת לראשונה: קמפיין ה-AI החדש נחשף

רשת בתי המרקחת יוצאת בקמפיין טלוויזיוני שנוצר באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית. רונה ליכטן אוחיון, מנהלת התקשורת השיווקית של סופר-פארם: "זוהי הפרסומת הראשונה שסופר-פארם מפיקה ב-AI"
מערכת ice |  1
סופר פארם (צילום חן גלילי)
סופר-פארם בקמפיין AI חדש: רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל משיקה לראשונה פרסומת שנוצרה באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית. מדובר בקמפיין טלוויזיוני חדש שנוצר בעקבות מבצעי הקיץ השנתיים של הרשת. הפרסומת הייחודית תשודר ב-30 ביולי והיא נבנתה באמצעות כלי AI מתקדמים מהתסריט, דרך העיצוב הגרפי ועד המוסיקה. 
הקמפיין מציג שתי חברות היוצאות להרפתקה מעל ומתחת לפני הים, שם הן פוגשות יצורי ים קסומים וצבעוניים ויוצרות יחד חוויות בלתי נשכחות. המוזיקה שמלווה את קמפיין SUMMER SALE במשך שנים, עברה כמה שינויים. הגרסה המוכרת עובדה מחדש על ידי טכנולוגיית הבינה המלאכותית. 

(צילום: יח"צ)
תהליך הפקת הקמפיין נמשך כמה חודשים וכלל מאות סקיצות בין הצוותים בישראל ובסינגפור, עד שנוצרה שפה אחידה לפרסומת, לשלטי החוצות, לקמפיין הדיגיטלי ולמיתוג בנקודות המכירה.

(צילום: יח"צ)
רונה ליכטן אוחיון, מנהלת התקשורת השיווקית של סופר-פארם, מסרה: "זוהי הפרסומת הראשונה שסופר-פארם מפיקה ב-AI, והיא סנונית ראשונה בקמפיינים נוספים באמצעות בינה מלאכותית תוך עבודה עם אמנים בתחום".

על קידום הקמפיין של סופר פארם אחראים משרד הפרסום "פרסמן ברוך" והאומנית הבינלאומית נייסאנטיז (Niceaunties) מסינגפור, המוכרת כאחת מהדמויות החדשניות והנחשבות בזירת האמנות הדיגיטלית בשימוש בטכנולוגיית AI.
האמנית המפורסמת מחזיקה בלמעלה מ-300 אלף עוקבים באינסטגרם והיא בוחנת נושאים שונים כמו הזדקנות, יופי, חופש אישי באמצעות טכנולוגיית ה-AI והאמנות הדיגיטלית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איכס (ל"ת)
    מישהי 08/2025/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור