שיווק ופרסום

מאסטר שף ושוופס במהלך ענק: זה מה שיקרה בעונה הקרובה

מאסטר שף פתחה את העונה ה-12 עם נתוני רייטינג הגבוהים ביותר מזה שנים, ולקראת קיץ חם במיוחד בקרבות מול המתחרים. עתה אנו חושפים ב-ice כי שוופס של יפאורה עם חסות לעונה הקרובה ושיתופי פעולה ייחודיים במהלך הפרקים. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר | 
מאסטר שף עונה 12 (צילום מסך)
מותג הסודה החזק של יפאורה, שוופס, ייקח חלק בעונה החדשה של מאסטר שף של קשת 12, בשיתוף פעולה ייחודי.
במה מדובר? המותג שוופס יהיה נותן חסות לעונה הקרובה של מאסטר של, כאשר בכך, לאור כל העונה יוכלו המתמודדים להנות ממגוון המשקאות של המותג, והמוצרים של שוופס שולבו באופן אותנטי בפרקים השונים כחלק מהחסות.
בנוסף על כך, שיתוף הפעולה הייחודי בין שוופס למאסטר שף יכלול גם פילר חסות ייחודי שצולם עם  שלושה מתמודדים פיינליסטים של התוכנית וחסות מוצרית לסודה בטעמים ולסדרת מוגז פירות.
כל זאת וגם בשוופס יחלו בעונה הקרובה של מאסטר שף גם בשיתוף פעולה דיגיטלי ייעודי לסושיאל בהפקת קשת ומאקו, כאשר על הפרק: סדרת סרטונים מאחורי הקלעים על הסט של התוכנית.
עבור יפאורה זהו רק מהלך אחד מבין רבים בגזרת השיווק בקיץ הקרוב, כאשר במהלך החודש הבא, תהיה החסות הראשית של "מירוץ הרווקים" של קבוצת RGE בשילוב המותג תפוזינה של יפאורה. 
מדובר במירוץ "תפוזינה Singles Run" שייערך ב-18 בספטמבר בתל אביב, שעל פי הגדרתו: בתל-אביב-יפו, שבה 45% מהתושבים מעל גיל 15 הם רווקים ורווקות, המרוץ שמחבר בין ספורט, מוזיקה וחיבורים חדשים חוזר בפעם השלישית.

הקמפיין של תפוזינה באירוויזיון עם ליהי קורנובסקי. צילום: גיא כושי ויריב פיין
כ-8,000 רצים ורצות צפויים להשתתף בשני מקצים 5 ק"מ ו־10 ק"מ, שיזנקו ויסתיימו ב-"מתחם המגדלור", שיהווה את המרכז הפועם של האירוע כולו.
החלק החברתי של האירוע יכלול הופעה חיה של טונה על הבמה המרכזית, ואחריה מסיבת די־ג'יי עד שעות הלילה המאוחרות. לצד הבמה יפעלו אזורי התרעננות, דוכנים עם מותגים ופעילויות תוכן, וכן מתחמי דייטינג חדשניים כמו ספיד דייט, היכרות באוטובוס ודייט אקסטרים. למוזמנים יוקם מתחם VIP סגור.

מירוץ סינגלס ראן. צילום: צלמי שוונג
יש לציין, כי באירועים הקודמים כבר נוצרו מאות זוגות חדשים, ולפני כמה חודשים אף זוג ראשון מהמשתתפים התחתן - כשזוגות נוספים כבר נמצאים בדרך לחופה.
כאמור, נותנת החסות הראשית למירוץ היא תפוזינה של יפאורה. המותג החזק של יפאורה כיכב גם במאי האחרון בקמפיין חסויות לאירוויזיון עם השקת סדרת התפוזינה החדשה של תה חצי ירוק וחצי לימונדה. הקמפיין שהיה בהשקעה של 2 מיליון של היה בכיכובה של נערת תפוזינה, ליהי קורנובסקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה