שיווק ופרסום
שינויים באמריקן אקספרס: מנהלת השיווק עוזבת לאחר 7 שנים
מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל, מני כהן, מחפש את מנהל השיווק הבא ("אחד מהתפקידים היוקרתיים והנחשקים בישראל") בפעילות שתחת חטיבה בישראכרט, לאחר עזיבתה של מנהלת השיווק רוני קרני וזאת לאחר מעל 7 שנים בחברה: "תודה ענקית על תקופה יוצאת דופן". כל הפרטים | פרסום ראשון
אמריקן אקספרס ישראל נפרדת השבוע ממנהלת השיווק בשנים האחרונות, רוני קרני, שעוזבת לאחר מעל שבע שנים בשלוחה הישראלית של ענקית האשראי בניהולו של מני כהן.
קרני הגיעה לחברה לפני מעל 7 שנים, כאשר לפני כן ניהלה את מערך השיווק של קבוצת יורוקום. על המעבר לאמריקן אקספרס אמרה: "עבורי מדובר במעבר שהביא אותי לשלב חדש בקריירה: מעבודה עם מוצרים פיזיים בעולם הקמעונאות הקשוח, לעולם הפיננסי והשירותים".
בתחילת 2025, פירטה על הפרוייקטים הבולטים שהובילה באמריקן אקספרס: "20Days by American Express – יוזמה קולינרית בינלאומית, במסגרתה הגיעו לישראל שף, קונדיטור ומיקסולוג מרחבי העולם, שחברו לשף ישראלי ויצרו מסעדה משותפת למשך 20 ערבים בלבד. פרויקט בולט נוסף הוא American Express Dining Experience – מיזם המציע חוויות קולינריות ברחבי העולם, מתקיים במקומות יוצא דופן כמו מסעדה צפה על נהר ההדסון, מוזיאונים ומגרשי כדורגל, ומשלב ארוחות מישלן לצד תוכן אמנותי עשיר. הצלחנו להביא את הקונספט הזה גם לישראל, עם חוויה קולינרית-אמנותית חד פעמית, שהתקיימה בלוקיישן מרהיב במשך ארבעה ימים בלבד.
כמו כן, החזרנו את אירוע הקולינריה המיתולוגי Round Tables American Express בקונספט ייחודי, המותאם למצב הלאומי המורכב ובסימן Cooking Together. האירוע הפגיש את השפים היהודים הטובים בעולם יחד עם השפים המובילים בישראל. למרות ובעצם דווקא בתקופה מורכבת, כשחברות תעופה זרות השהו את פעילותן ואפשרויות הטיסה הוגבלו, אפשרנו ללקוחותינו להיות חלק מחוויית קולינריה עילית משובחת של מטבחים בינלאומיים שונים ומגוונים".

רוני קרני עם השפים חורחה מונוז ותומר טל, ומנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל מני כהן באירוע 20days by American Express. צילום: יחצ
עתה, כאמור, עוברת קרני לפרוייקט הבא שלה, ובחברת האשראי מחפשים את המחליף או המחליפה שלה, כאשר המנכ"ל מני כהן תיאר זאת: "זאת לא הקצנה, אני באמת חושב שזה אחד מתפקידי השיווק היוקרתיים והנחשקים בישראל".
על עזיבתה של קרני, אמר: "תודה ענקית למנהלת השיווק רוני קרני - שהיא בעצמה מותג בינלאומי - על תקופה יוצאת דופן ואינסוף רגעים בלתי נשכחים".
עוד ב-
כזכור, ענקית האשראי הישראלית, ישראכרט, שהינה המנפיקה הבלעדית של כרטיסי אמריקן אקספרס בישראל ולכן הפעילות של המותג הוא תחת ישראכרט, עברה לאחרונה שינויי בעלות עם כניסתה של קבוצת דלק של יצחק תשובה ועידן וולס כבעלי השליטה בחברה. בכך, אמריקן אקספרס הינה פעילות של ישראכרט כמותג תחת חטיבה בתוך ישראכרט ובכך מנהלת השיווק למעשה פועלת תחת החטיבה הייעודית בישראכרט.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



