שיווק ופרסום
החברה הישראלית שקוטפת קמפיינים עם מותגי העל הגדולים בעולם
חברת הטכנולוגיה הישראלית מדווחת על עלייה משמעותית בהיקף ההתקשרויות עם מותגים בינלאומיים מובילים בהם רד בול ברבי ונרף ומעריכה כי ההכנסות מההתקשרויות צפויות לעלות למעל ממיליון ש"ח מהתחזיות
באפ היא חברת טכנולוגיה ציבורית הפועלת בשוק הגיימינג העולמי, עם פלטפורמה גלובלית ייחודית המשלבת ביג דאטה, למידת מכונה ובינה מלאכותית עם מיליוני שחקנים ברחבי העולם, או בקיצור, המערכת של באפ פועלת כמועדון לקוחות חכם לגיימרים.
כעת חברת באפ טכנולוגיות הישראלית מדווחת על עלייה משמעותית בהיקף ההתקשרויות לקמפיינים עם מותגים בינלאומיים מובילים, בהם רד בול, נרף ,ברבי והאסברו.
צבר ההתחייבויות לקמפיינים המתוכננים לשנת 2025 עומד כיום על כ-5.4 - 5.9 מיליון דולר, גידול של כ-800 אלף דולר מאז הדיווח הקודם, והחברה מעריכה כי ההכנסות מהערוץ צפויות לעלות בכ-חצי מיליון דולר מעבר לתחזית השנתית.
ההכנסות מערוץ הקמפיינים הישירים מפוזרות בין מספר סוכנויות פרסום גלובליות, מה שמעניק יציבות עסקית לטווח הארוך. מנכ"ל החברה, עילי דה בר, ציין כי הצמיחה בערוץ נמשכת בקצב מרשים, עם עניין הולך וגובר מצד שחקנים גלובליים מובילים, והדגיש כי הפיזור הרחב של ההכנסות והעבודה מול לקוחות חוזרים מחזקים את הבסיס הכלכלי של החברה.
באפ מפעילה שתי פלטפורמות עיקריות: BuffGame למחשבים אישיים ו-BuffPlay למובייל, המציעות למפרסמים גישה ייחודית לעולמות הגיימינג, שהכנסותיהם מהקמפיינים הישירים מהוות כ-50% מהכנסות החברה בשנת 2024. הפלטפורמות כוללות גם אפשרות להשכרת שטחי פרסום, והחברה צופה כי פלטפורמת המובייל תהפוך למנוע צמיחה נוסף בהכנסות.
עוד ב-
לדברי עילי דה בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות, "הצמיחה בערוץ הקמפיינים הישירים ממשיכה בקצב מרשים, ואנו מזהים עניין הולך וגובר בשירותינו מצד שחקנים גלובליים מובילים. הפיזור הרחב של ההכנסות וההתבססות על לקוחות חוזרים מחזקים את הבסיס הכלכלי של החברה. אנו שואפים לא רק לעמוד בתחזיות לשנת 2025 - אלא לעקוף אותן.״
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



