שיווק ופרסום
אירה דולפין פודה מזומנים: זה הקמפיין שתוביל בשווי 300 אלף שקל
אושיית הבריאות והלייף סטייל נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של רשת קליניקות ד״ר להבית אקרמן, לרגל השקת קונספט האסתטיקה התהליכית
אושיית הבריאות והלייף סטייל אירה דולפין נבחרה להוביל קמפיין חדש של רשת הקליניקות לאסתטיקה ויופי של ד״ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, לרגל השקת קונספט חדש בישראל תחת השם אסתטיקה תהלכית. מדובר בקמפיין הביוטי הראשון של דולפין והוא יעלה במהלך חודש ינואר בהשקעה של 300 אלף שקלים.
הקמפיין מציג תפיסה של אסתטיקה חכמה הנשענת על תהליכים רפואיים ארוכי טווח ולא על פתרונות נקודתיים. דולפין המזוהה עם אורח חיים בריא, משמעת ונראות טבעית, נבחרה לגלם את ערכי המותג איזון בין בריאות אסתטיקה וטכנולוגיה מתקדמת.

אירה דולפין ללהבית אקרמן (צילום רן יחזקאל)
הקמפיין בכיכובה של אירה דולפין יעלה בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובפלטפורמות הדיגיטליות של אירה, שאמרה על קבלת הקמפיין החדש: " “עבורי אסתטיקה היא לא ‘טיפול’ — היא תהליך שלם שמתחיל בהבנה של הגוף והצרכים שלו. החיבור עם ד”ר אקרמן מרגיש טבעי, כי שתינו מאמינות במקצועיות, התאמה אישית ובגישה לחזק את מה שקיים".
אירה דולפין (35), אחת מאושיות הכושר והתזונה הבולטות בישראל, היא יוצרת תוכן ומשפיענית ספורט ולייף סטייל עם 131 אלף עוקבים. בשנים האחרונות ביססה דולפין קהילה נאמנה, הובילה פרויקטים קהילתיים לנשים, שיתופי פעולה עם מותגים מובילים, וכיום היא מהווה מקור השראה לניהול אורח חיים בריא.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



