שיווק ופרסום
גמר חתימה טובה: שמעוני פינקלשטיין ברקי נכנס למערך הפרסום של HP
בתום מכרז בן מספר חודשים, נבחר המשרד לטפל בתקציב של חטיבת הקו-מרקטינג הכוללת בתוכה פרסום לחטיבות השונות ב-HP וכן לשותפיה העסקיים
משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי מצליח לסדר לעצמו פתיחה טובה לשנת תשע\"ד עם השתלבות במערך הפרסום של HP ישראל. לדברי דלית טסל, סמנכ\"לית השיווק של HP, שמעוני פינקלשטיין ברקי יטפל בעיקר בגזרת הקו-מרקטינג של החברה שנוגעת לפעילות השו\"פ של HP ושותפיה העסקיים.
לאייס נודע כי הבחירה בשמעוני פינקלשטיין ברקי מגיעה לאחר מכרז שלקח מספר חודשים וכלל משרדי פרסום נוספים, מהבלטים בענף. יצוין כי הודעה רשמית בנושא לא יצאה מטעם משרד הפרסום או חברת HP אך עדות לתחילת העבודה המשותפת התקבלה לפני מספר ימים עם מודעה ראשונה של HP שפורסמה בעיתון גלובס, עליה חתום משרד הפרסום.
למעשה, במסגרת הגדרת הטיפול בפעילות הקו-מרקטינג, שמעוני פינקלשטיין ברקי יעבוד מול החטיבות השונות ב-HP ומעבר לכך ינהל את כל הגזרה הפרסומית שכוללת את העבודה המשותפת של החברה עם המשווקים והמפיצים השונים, ובכללן תקציבי פרסום המשותפים ל-2 הצדדים.
על פי יפעת בקרת פרסום, היקף התקציב של HP ישראל אינו דבר של מה בכך. רוב התקציב מופנה לקידום תחום הליבה של החברה - המדפסות, לצד השקעה בפרסום מחשביה הניידים, פיתרונות אחסון לשרתים, ראשי דיו, כנסים ועוד. על פי יפעת, ב-2011 עמד תקציב הפרסום של HP על כ-4 מיליוןדולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-6.5 מיליון שקלים. ב-2012 עמד התקציב על כ-5.6 מיליון דולר (מחירון) המהווים בפועל כ-9 מיליון שקלים ואילו ב-2013, נכון לעכשיו, עם פתיחת הרבעון האחרון, עומד התקציב על סכום זהה לזה ב-2012.
דודי שמעוני, מבעלי משרד הפרסום אמר לאייס: \"אנחנו שמחים להצטרף לעבודה המאתגרת עם חברה בינלאומית בסדר הגודל של HP, ושותפיה העסקיים\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.זו חברה אמריקאיתק. בטיחות וגהות 09/2013/16הגב לתגובה זו0 0חייבים להקפיד בנושאים האתיים ואלו ש״בינו לבינה״...סגור
-
7.אנשים טובים ומוכשריםי' 09/2013/16הגב לתגובה זו0 0ברכות!!! ותמשיכו בשקט ובכשרון הרב שהתברכתם בו.סגור
-
6.מה זה "מכרז שלקח מספר חודשים"? לאן לקח? (ל"ת)שיחזיר, זה לא בסדר 09/2013/16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.וזה כי הדיגיטל שלו פורץ דרך ?! (ל"ת)ארז 09/2013/16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.RESPECT (ל"ת)ליאור 09/2013/16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.כבוד גדול- מגיע להםרועי קי 09/2013/16הגב לתגובה זו0 0מזל טוב אחד המשרדים היותר סימפטיים בארץסגור
-
2.אמרתי את זה פעם ואני אגיד שובאנונימי 09/2013/16הגב לתגובה זו0 0השמעוני הזה נראה כמו דראג קוויןסגור
-
1.מרגש (ל"ת)ג. בר 09/2013/16הגב לתגובה זו0 0סגור


