שיווק ופרסום
פרסומת מרגשת של APPLE; צ'אק נוריס מול ואן-דאם ושירותים ש'יתקעו' אתכם
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 הפרסומות הכי טובות השבוע. השמיצו אתכם בטוקבקים? הכירו את המכשיר שהופך כל עלבון למחמאה מפרגנת

דבוקים למסך הIPHONE כל היום? מהיום זה בסדר
נמאס לכם שאנשים סביבכם כל הזמן עם הסלולר ולא ממש אתכם? כי ל-APPLE זה ממש לא מפריע. בסרטון לקראת חג המולד מציגים ב-APPLE כתב הגנה לכל אותם צעירים שדבוקים לIPHONE שלהם בטענה פשוטה, שאנחנו פשוט לא מבינים אותם.
נמאס לכם שאנשים סביבכם כל הזמן עם הסלולר ולא ממש אתכם? כי ל-APPLE זה ממש לא מפריע. בסרטון לקראת חג המולד מציגים ב-APPLE כתב הגנה לכל אותם צעירים שדבוקים לIPHONE שלהם בטענה פשוטה, שאנחנו פשוט לא מבינים אותם.
צ\'אק נוריס מנצח גם את ואן-דאם
צ\'אק נוריס מוכיח שוב כי יש אולי הרבה שחקני אקשן בשוק אבל רק צ\'אק אחד. לקראת חג המולד חיפשו בבית ההפקה DELOV ההונגרי לעלות בסרט לקידום עצמי שיציג את היכולות שלהם. הרעיון פשוט, למנף את הצלחה של הEPIC SPLIT של ואן דאם עם סרטון פארודי מוגזם שייצר BUZZ וחיוך שלא ירד לכם מהשפתיים.
צ\'אק נוריס מוכיח שוב כי יש אולי הרבה שחקני אקשן בשוק אבל רק צ\'אק אחד. לקראת חג המולד חיפשו בבית ההפקה DELOV ההונגרי לעלות בסרט לקידום עצמי שיציג את היכולות שלהם. הרעיון פשוט, למנף את הצלחה של הEPIC SPLIT של ואן דאם עם סרטון פארודי מוגזם שייצר BUZZ וחיוך שלא ירד לכם מהשפתיים.
למי שפספס את המקור - ואן דאם בשרות VOLVO
צריכים אח הבוער לקראת השלג הבא?
NETFLIX בסרטון תדמית חדש מחיוך לקראת חג המולד שמאפשר לכל מי שרוצה ליהנות מאח בוער ישירות ממסך הטלוויזיה,בSTREAMING. אל תפספסו את גרסת הבמאי.
NETFLIX בסרטון תדמית חדש מחיוך לקראת חג המולד שמאפשר לכל מי שרוצה ליהנות מאח בוער ישירות ממסך הטלוויזיה,בSTREAMING. אל תפספסו את גרסת הבמאי.
אחד שיודע רוצה ל\"פרגן\"
אחת מהבעיות הגדולות בתעשיית הפרסום בכל העולם (ולא רק פה אצלנו) היא חוסר המוכנות לפרגן אחד לשני. משרד הפרסום MULLEN בסרט תדמית לקראת חג המולד מציג מכשיר מהפכני שעוזר להפיץ קצת רוח טובה בין אנשי פרסום, מכשיר שהופך כל טוקבק שלילי על פרסום למסר חיובי. רעיון קטן שעושה רק טוב.
אחת מהבעיות הגדולות בתעשיית הפרסום בכל העולם (ולא רק פה אצלנו) היא חוסר המוכנות לפרגן אחד לשני. משרד הפרסום MULLEN בסרט תדמית לקראת חג המולד מציג מכשיר מהפכני שעוזר להפיץ קצת רוח טובה בין אנשי פרסום, מכשיר שהופך כל טוקבק שלילי על פרסום למסר חיובי. רעיון קטן שעושה רק טוב.
הבריחה הגדולה
איזה דרך טובה להדגים לצרכנים את המשמעות של לצאת לטיול בלי תרופה נגד שלשול, מאשר להראות להם שהם לא יוכלו לצאת מהשרותים.
איזה דרך טובה להדגים לצרכנים את המשמעות של לצאת לטיול בלי תרופה נגד שלשול, מאשר להראות להם שהם לא יוכלו לצאת מהשרותים.
המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אני לא אוהבת אף אחת מהפרסומות, הן מסוכנות (ל"ת)פולה סייקביץ 12/2013/23הגב לתגובה זו0 0סגור


