שיווק ופרסום
'טוויסטד' משיקה חברת פרפורמנס ויוצאת בקמפיין שעוקץ את יהושע ומקאן
משרד הפרסום של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור משיק חברת פרפורמנס חדשה עם קמפיין "עקיצות" למתחרים. בראש החברה תעמוד פרידמן
משרד הפרסום טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור משיק חברת פרפורמנס חדשה, שתעבוד לדבריו על פי מודל ייחודי. לקידום החברה המשרד (כמו תמיד עם טוויסטד) פותח במיני פרובוקציה ויוצא בקמפיין פרינט ודיגיטל עם מודעות מילים ובאנרים שעוקץ את המשרדים המתחרים כמו לדוגמא \'יהושע TBWA\' ו\'מקאן אריקסון\'.
בראש חברת הפרפורמנס תעמוד קרן פרידמן שתשמש כמנכ\"ל. במשרד מציינים כי למעשה תחום הפרפורמנס פעיל מזה שנתיים במשרד, כאשר המהלך הנוכחי בא למתג את הזרוע החדשה. הסוכנות החדשה תפעל במודל ONE STOP SHOP ותעניק ללקוחות שירותי אסטרטגיה מדיה וקריאייטיב מבוססי תוצאות.
קרן פרידמן: \"עולם התוצאות הופך להיות קריטי למערך השיווק וגילינו שחברות רבות עובדות מול מגוון גופים בצורה ישירה, ללא אסטרטגיה ברורה וניהול אחיד של כל הגורמים. אנחנו פועלים במודל של סוכנות ולא של מדיה. התפקיד שלנו הוא לבנות ללקוח מערך מדיה ייחודי סביב עולם התוצאות. יש לנו מודל ייחודי לזיהוי קהלים וצרכים ואנחנו מספקים ללקוח את כל המעטפת והשירותים הדרושים לו בעולמות הפרפורמנס - החל מאסטרטגיה ברורה ועד קריאייטיב בולט ומניע לפעולה. אנחנו מעריכים שתוך מספר שנים, תקציב הפרפורמנס של חברות מובילות יהווה נתח גדול ומהותי מתוך תקציב השיווק ומתכוונים להיות שחקן מוביל בקטגוריה\".


כאמור, עם ההשקה יוצאת טוויסטד בקמפיין פרינט ודיגיטל ליצירת מודעות לערך המוסף שלה. בין היתר תעלה מודעות פרינט, מודעות מלים ובאנרים שעוקצים את המתחרים מעולם הפרסום המסורתי, שבו כל קמפיין הוא \"הימור\" שלפעמים מצליח ולפעמים פחות. \"המסר ברור: במקום לנחש איזה חלק מתקציב הפרסום באמת אפקטיבי, עוברים למודל של 100% תוצאות ויודעים בדיוק מה תרם כל שקל לשורת המכירות\". כך הם מסבירים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.אז טוויסטד משרד לידים (ל"ת)אוקיי 05/2014/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.מה שמצחיק זה....נו מה? 05/2014/13הגב לתגובה זו0 0שמקאן ויהושע באמת לא מבינים בדיגיטל וטוויסטד עוד הרבה פחות מהם. שיהיה להם בהצלחה בעולם השיווק החדש...הזויים :-)סגור
-
6.חחחח... מודל של 100% תוצאותדוקטור סקפטי 05/2014/13הגב לתגובה זו0 0מקאן, תנו להם בראש ותלמדו אותם איך עושים דיגיטל אמיתי. מהלך בהחלט לא חכם של טוויסטדסגור
-
5.לא יודעים מה זה שיווק ומה זה מכירותאליהו 05/2014/13הגב לתגובה זו0 0לפרסום יש תפקיד שיווקי ולמכירותצ יש תפקיד מכירתי. שיווק זה לא מכירות. טוויסטד לא מבינים את זה. מפרסם/עסק שהולך רק על "לידים ו- 100% תוצאות" הוא אדיוט ואם יש לו מותג אז זו הדרך הבטוחה לאבד אותו.סגור
-
4.מודעות בפרינט, מוליאן תפסיק למצוץ לעצמך (ל"ת)הכי פרפורמנס לעשות 05/2014/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.אייס - אתם מטעים את הקוראים- כנסובו לשיט 05/2014/12הגב לתגובה זו0 0"מקימים חברת פרפורמנס" - הטעייה!! בסך הכל ממתגים שירות. להקים חברת פרפורמנס - משמע לייצר מערכת טכנולוגית, מערך אפיליאייט ועוד...סגור
-
2.גילו את העתידנו באמת 05/2014/12הגב לתגובה זו0 0אם פרפורמנס זה כל כך יעיל למה הקמפיין בפרינט???סגור
-
1.עולם השיווק החדש? עכשיו התעוררתם?בוריס 05/2014/12הגב לתגובה זו0 0טוויסטד התעוררו באיחור רק כדי לגלות שכולם עושים קמפיינים ללידים והם לא. שימשיכו לעשות בטוויסטד קמפיינים לבולבולים וישאירו את עבודת הפרפורמנס לאלו שיודעים לעשות את זהסגור


