שיווק ופרסום
רויאל דליברי שלום: נדב פרסמן מדובב את העז המשוגעת של yellow בקמפיין חדש
הקמפיין החדש מקדם את שירות yellow click & pick של הרשת שמאפשרת לגולשים לרכוש דרכה ממגוון המוצרים שלה באונליין, ולאסוף את ההזמנה בסניף המועדף עליהם. הכוכבית - הקריין שמדובב את העז הוא סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן - נדב פרסמן
לפני מספר ימים עלה לאוויר קמפיין חדש של רשת חנויות הנוחות yellow והסנונית הראשונה שלו כבר נראית מבטיחה. העז המפורסמת שמזוהה עם המותג מככבת והפעם מקבלת תפקיד מרכזי כנציגת השירות של חברת 'רויאל דליברי' שמעידה על עצמה כי "אצלנו השירות הוא מעל הכל, בעיקר מעל היכולות שלנו".
הקמפיין החדש מקדם את שירות yellow click & pick של הרשת שמאפשרת לגולשים לרכוש דרכה ממגוון המוצרים שלה באונליין, ולאסוף את ההזמנה בסניף המועדף עליהם. במסגרת הקמפיין עלו במקביל מספר סרטים לצד הסרטון המוביל שעלה בגרסה מקוצרת לטלוויזיה. את הסרטים המלאים שמציגים שירות שליחים שפועל מתוך צריף מלא בחיות משק, בניהולה של "מרב - תמתין - דבר" (העז) ומתחת לכל ביקורת ניתן לראות במלואם ברשתות החברתיות.
זה לא שהקו הקריאייטיבי המגחיך את שירותי השליחים הוא גילוי פורץ דרך - הוא לא. רק לאחרונה מחסני חשמל בחרה לקדם את שירות האונליין שלה עם הגזמה והקצנה של החוויות הנוגעות לתהליך ההזמנה והאיסוף - אלא שבמקרה של yellow מה שמחזיק את כל העניין וגם מחזיק את צופים מול המסך הם הטקסטים שכתובים לעילא ולעילא: מופרכים, מצחיקים, שאולים מתוך עולם התוכן של השיחות המתסכלות עם נציגי שירות ומדוקלמים מפיה של עז שכבר הפכה לפנים מוכרות בברייק הפרסומות הישראלי ואיכשהו עושה את זה טוב יותר מכל שחקנית שאפשר לחשוב עליה עבור התתפקיד.
נקודה נוספת ומעניינת לא פחות היא זהותו של המדבב המוכשר שלוקח את העז לגבהים חדשים של טירוף - סמנכ"ל הקריאייטיב הנכנס של מקאן תל אביב - מי שעמד במרכזו של הסכסוך המתוקשר בין באומן בר ריבנאי למקאן כשהחליט לערוק לשורות המתחרים. פרסמן שהמהלך הזה יצא תחת ידיו מוכיח שבנוסף לשלל מעלותיו הוא אשכרה הברקה קומית לכל דבר ועניין. השילוב של מונחים לועזיים, הפער בין המונולוג על זמינות והרעפת אהבה ללקוחות - ליחס בפועל, והזיג זג בין ההערכה העצמית הגבוהה לאמת שנאמרת מפי העז עצמה הופכים את הסרטים לאתנחתא קומית מעולה.
קרדיטים
מנהל קריאטיב: נאור יצחק
קריאייטיב: אדי גרצמן, דנה מנור, מירון ששון, בקי מלקוב, דותן פלזן, נעם פתחי, אילן שפלר
ניהול לקוח: מאור חן, נופר הלפרין, איילת כרמלי , ריבי נירון
פלנינג: אסא שפירא
הפקה: נווה זרח, אדוה נבון
מדיה: יניב סנה, אדווה רוגלין, הילה אחלר
מקאן ואלי: כנרת האובן, מתן אברמוביץ
סטודיו מקאן ודיגיטל
במאי: יונתן גורפינקל (הגאון)
חברת הפקה: עמרי פז
פוסט: ברודקאסט
מנהל קריאטיב: נאור יצחק
קריאייטיב: אדי גרצמן, דנה מנור, מירון ששון, בקי מלקוב, דותן פלזן, נעם פתחי, אילן שפלר
ניהול לקוח: מאור חן, נופר הלפרין, איילת כרמלי , ריבי נירון
פלנינג: אסא שפירא
הפקה: נווה זרח, אדוה נבון
מדיה: יניב סנה, אדווה רוגלין, הילה אחלר
מקאן ואלי: כנרת האובן, מתן אברמוביץ
סטודיו מקאן ודיגיטל
במאי: יונתן גורפינקל (הגאון)
חברת הפקה: עמרי פז
פוסט: ברודקאסט
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(21):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
18.פעם אנשי קריאיטיב היו מוכיחים את עצמם בעבודה קשה ולא בפי . אר (ל"ת)מנש 06/2016/16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
17.קופירייטרים כמה מרמרת איףףףףמישהי מגיתם 06/2016/15הגב לתגובה זו3 1למה מישהי מכן מסוגלת לכתוב את זה? יא קופירייטרים בינוניים ולא מצחיקים שכמותכם. אילן שפלר נועם פתחי ועוד אנשים פי עשר יותר מוכשרים מכם. מה קרה נדלק לכן הכוס? שורף שורף נכון אז הקוספט לא גאוני זה לא צ׳פוטלה או דאב אבל יש פה כתיבה מעולה וחצי מהאנשים בתגובות לא מסוגלים לכתוב חצי מזה. כפרי? זו גאונות אבל אתם לא כפרי. אתם אנשים סופר בינוניים. מנהלי קריאטיב עם משכורת של 19 ברוטו. צאו לפרילאנס יא עלק קופירייטרים דמיקולו הטלפון לא יצלצל ואז תבינו. תמשיכו להסביר לעצמכם שהמנהל שלכם לא יודע למכור את הרעיונות הגאוניים שלכם ותרוויחו 13 ברוטו פחחחחח אפסיםםםסגור
-
16.אבל אה פתאום מדברים על מקאן...עידן 06/2016/15הגב לתגובה זו0 0קטעסגור
-
15.האיש שיצר את דנית בבאומן עכשיו מחקה אותה כעז במקאן (ל"ת)one trick עיזה 06/2016/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.נחמד! אבל כמה קרדיטים?!ירון 06/2016/15הגב לתגובה זו0 0יש עוד כמה אנשים שחתומים על זה הקראייטיב מעבר ל-2 פרילאנסים 13 קופירייטרים ו-15 ארטים? כל אחד כתב מילה?סגור
- טען עוד
-
13.לפרסמן נתקע הדנית (ל"ת)אילן פלד 06/2016/15הגב לתגובה זו1 0סגור
-
12.יום גדול לעיזים. יום עלוב לילו. (ל"ת)עצוב. 06/2016/15הגב לתגובה זו1 0סגור
-
11.זה מה שנקרא הפרסום הישןשונא משרדי פרסום 06/2016/15הגב לתגובה זו2 0תראו את מילקי , אין יותר דיבור למצלמה, אין פאנץ׳, אין ״למכור״ משרדי פרסום תתקדמו, קריאייטיב תברחו לפרילנס, שלא יטחנו אתכם ויתחילו לשלם פר רעיון גדול!סגור
-
10.התובנה כאן לא נכונה לדעתיאיפה הפלנר? 06/2016/15הגב לתגובה זו1 0נתחיל מזה שהשליחויות של המתחרים רמי לוי שופרסל ועוד עובדים נהדר ולכן אני לא מצליח להבין את האסטרטגיה של ילו .? זה מרגיש שהם מתחרים בדואר ישראל וזה לא המצב .. חבל שלא עשו את זה על תובנה אמיתית כמו למשל הדרך הביתה שאין לך כוח להיכנס לסניף ואז זה נותן יתרון אמיתי להשלמת קניות . אז אולי זה מצחיק אבל זה לא יושב על משהו אמיתי ונראה לי שהצרכן יזכור עז שעושה צחוקים ולא את השירות החדש של ילו .. מעניןסגור
-
9.עלוב ומעליב (ל"ת)אוחנה 06/2016/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.זה לא משנה את העובדה שנדב איש רקוב מבפנים (ל"ת)יוסי 06/2016/15הגב לתגובה זו2 0סגור
-
תיקון קטןעז בדימוס 06/2016/15הגב לתגובה זו1 0הריקבון הנל מצטרף לריקבון מבפנים. הפיחה שמסריחה מהחוץ ומבפניםסגור
-
נדב נעלב (ל"ת)אמא של נדב 06/2016/15הגב לתגובה זו1 0סגור
-
גועל נפשחבר מהעבר. 06/2016/17הגב לתגובה זו0 0כמה נמוך אתם יורדים .. תתבישו לכם !ואני בטוח שהוא לא נעלב אלה צוחק כל הדרך אל הבנק .. אנשים קטניםסגור
-
7.מקסים (ל"ת)אני 06/2016/15הגב לתגובה זו1 1סגור
-
6.חתכתי ב00:52, קורה משהו מעניין בסוף?וואט? 06/2016/15הגב לתגובה זו1 1נשבע שלא מבין מה מטורף/ גאוני פה... והדיבוב נשמע כמו חיקוי לא מוצלח של מיריסגור
-
5.אדי תעשה לי עז או כל דבר אחר שבא לך (ל"ת)לב טוב 06/2016/15הגב לתגובה זו4 0סגור
-
4.איזה שעמוםנרדמתי 06/2016/15הגב לתגובה זו1 1שלוש דקות של שעמוםסגור
-
3.גרוע נרדמתי (ל"ת)הגיון בריא 06/2016/15הגב לתגובה זו1 1סגור
-
2.שעמומון רצחעיזה 06/2016/15הגב לתגובה זו1 1מה זה החציר והזבל האלו????סגור
-
1.פרסמן תותח על חללמקאניסט ששב הביתה 06/2016/15הגב לתגובה זו2 2מקאן תחזיקו חזק ממריאיםסגור


