שיווק ופרסום

סיפורם של שורדי השואה מוקרן על קניון עזריאלי, צפו:

מדינה שלמה עוצרת להתייחד עם הנספים ביום השואה ויוזמה מיוחדת של ארגון לתת ופייסבוק ישראל מנגיש את סיפורי הגבורה של שורדי השואה אל הדור הצעיר ברשתות החברתיות, חברת ברעם פרסום הצטרפה גם היא ונתנה במה מיוחדת לפרוייקט
עמיאל ירחי | 
עזריאלי (צילום יח"צ)
ביום הזיכרון לשואה ולגבורה 2021, יצא לדרך פרויקט מיוחד שיזמו פייסבוק ישראל וארגון לתת בשם "מעלים זיכרון", אשר נועד לחבר את הדור הצעיר לעדויות שורדי השואה, לתת במה לסיפורי הגבורה, להעלות את המודעות לכך שרבע מניצולי השואה בישראל חיים מתחת לקו העוני ולגייס תרומות שיסייעו לאותם ניצולים לחיות את שארית חייהם בכבוד.
 
לטובת הפרויקט התגייסו אמנים, יוצרי תוכן ומשפיענים מובילים, ביניהם: נועה קירל, נטע אלחמיסטר, ליאל אלי, שר פיטנס, ריף נאמן, מאיה ורטהיימר ועוד, הנכסים הדיגיטליים של המשתתפים, אחריהם עוקבים במצטבר מיליוני צעירים, יחברו את הקהל לסיפוריהם של ניצולי השואה, ויעזרו להם להשמיע את קולם במציאות של דור הולך ונעלם. במסגרת זו, גם חברת ברעם תרמה את שטח הפרסום על גבי המסך של עזריאלי ת"א והיא מסייעת בחשיפה וקידום במיקום מרכזי למיזם המבורך, החל מערב יום השואה ועד לערב שלמחרת.
במשך 24 שעות הפיד באינסטגרם נראה מעט אחרת – הידוענים מציגים את סיפורי הגבורה דרך העיניים שלהם, כקטעי Stories באינסטגרם, כאשר קטעי הוידאו מה- story יעלו  גם לקיר של ברעם בעזריאלי ת"א, כפי שתועדו במפגשים האינטימיים עם ניצולי השואה, וייצרו חיבור בין-דורי מרגש ומקורי, שמדבר בשפה של הדור הצעיר ומשתמש בפלטפורמות בהן הם נמצאים. כך ניתן קול לניצולי השואה שעוד יכולים לספר בגוף ראשון את סיפור חייהם, לפני שיהיה מאוחר מדי.
גיא ברעם, מנכ"ל ובעלים ברעם פרסום מקורי אמר: "אנו נרגשים לקחת חלק בקמפיין משמעותי, אשר מהווה הזדמנות כמעט אחרונה לשמוע את העדויות והסיפורים של ניצולי השואה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה