שיווק ופרסום

בחולצה שחורה ופיקנטו לבנה: מה קרה ללירן חולצה אפורה?

מי לא מכיר את לירן חולצה אפורה שמופיע בכל זירה מאחורי הכתבים שמשדרים לטלוויזיה כשהוא לבוש בחולצה בצבע אחד ויחיד. אז מה הוא עושה בחולצה שחורה?
מערכת ice | 
לירן חולצה אפורה (צילום יחצ)

לירן חולצה אפורה בקמפיין ראשון לחולצות. לירן שבנה את ההכרה הציבורית שלו כשלאורך שנים הוא מופיע עם חולצתו האפורה ברקע דיווחי טלוויזיה מזירות דיווח שונות. הקמפיין החדש הוא קמפיין לחברת R-work מבית אגרועוז שיוצאת בקמפיין חדש.

ארוורק היא חברה המתמחה בהדפסות טקסטיל ובייחוד בגדי עבודה- דגמ"חים, סרבלים, חולצות, מעילים ועוד. הקמפיין יוצא עם פרסומות במדיה הדיגיטלית ושילוט חוצות בפריסה רחבה. כחלק מהקמפיין מציעה החברה מבצע על חולצות טי-שירט לעבודה כולל הדפס לוגו משני הצדדים.

שחור זה האפור החדש? לירן חולצה אפורה בצילומי הקמפיין

כאמור, הפרזנטור שנבחר להוביל את הקמפיין הוא לא אחר מלירן חולצה שיעמוד גם הפעם מול המצלמות אך הפעם הוא יתפוס את החלק הקדמי של הפריים, ומי יודע אולי גם יגוון קצת בצבע החולצה?
ממשרד הפירסום "שלומי אזולאי" שמוביל את הקמפיין נמסר, "לאחר הרבה מחשבות בחרנו בלירן - שהוא משדר עממיות, פשטות והשירות המאפיינת את המותג. בנוסף הוא עוד לא מזוהה באופן בלעדי עם אף מותג אחר".
הנה חולצה אפורה! צילום: יחצ
במהלך הקמפיין לירן יעביר מסרים שונים על בסיס הנוהל הקבוע והמוכר שלו - "אם אני החלפתי חולצה אז כולם מחליפים", וגם, "לירן חולצה אפורה כבר לא חולצה אפורה". נוסף לפרזנטור המפתיע, הקמפיין יכלול הגרלה על מכונית קיה פיקנטו החדשה. הקמפיין ירוץ במקביל ביוטיוב, וכמו כן יפורסם בפייסבוק ובאינסטגרם, זאת לצד שלטי חוצות בכיכובו של לירן. בסך הכל עומד תקציב הפרסום לקמפיין על כחצי מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה