שיווק ופרסום

בשת"פ מיוחד: הוקם פורום דוברות למשרד העלייה והקליטה

משרד העלייה והקליטה יצא אתמול ביוזמה חדשה שתרכז פורום דוברות בשיתוף פעולה מיוחד של ארגוני העלייה והקליטה השונים שפועלים בארץ ובתפוצות. מנכ"ל המשרד: "הרווח יהיה של כולנו
מערכת ice |  1
פנינה תַּמֶנוֹ־שֶׁטֶה (צילום באדיבות משרד העלייה והקליטה)

לראשונה במשרד העלייה והקליטה, הוקם פורום דוברות ושיווק משותף שיעסוק בנושאי המשרד. אתמול (רביעי) נערך מפגש ראשון של פורום התקשורת של ארגוני העלייה והקליטה, בארץ ובעולם.

הפורום מאגד בתוכו את כל הארגונים העוסקים הן בתהליך הקליטה של העולים בארץ והם בעידוד העלייה מרחבי התפוצות. הפורום הוקם ביוזמת אגף דוברות והסברה במשרד העלייה והקליטה, במטרה לגבש תפיסה אסטרטגית בסיקור עולים בכלי התקשורת, ורצון לשתף פעולה עם כל הגורמים הרלוונטיים העוסקים בנושא. בנוסף, הפורום יעסוק בסיעור מוחות, חילופי דעות, גיבוש עמדות משותפות מול האתגרים הניצבים לשנת 2021-22, ובהן כמות העולים שעתידה על פי ההערכות לגדול משמעותית.
מנכ"ל משרד העלייה והקליטה רונן כהן, לקח חלק במפגש הראשון מתוך הנחה כי מפגשים מסוג זה מחזקים את העבודה המשותפת למען העולים בהובלת משרד העלייה והקליטה. בפגישה לקחו חלק נציגי אגף התקשורת והדוברות של הסוכנות היהודית, נציגי הדוברות של ההסתדרות הציונית העולמית, דוברות ארגון נפש בנפש, דוברות הקרן לידידות ועוד.

פגישת הפורום בהשתתפות דוברי הארגונים

בסיומו של הפורום סוכם כי הוא יתכנס במועדים קבועים, בכל פעם בארגונו של גוף אחר, יערכו סיורי שטח רלוונטיים לתחום עיסוקם של הגופים העוסקים בקליטה, יערכו מפגשים עם אנשי מקצוע שיעשירו את הנציגים ועוד.
מנכ"ל המשרד בירך את נציגי ודוברי הארגונים והביע את הערכתו על נכונותם להתכנס יחד, כל הארגונים, סביב שולחן אחד, "מאז כניסתי לתפקיד, אין יום שאני לא חוזר הביתה נפעם מפועלו של המשרד. ה'אני מאמין' שלי הוא לייצור מצב שכולנו מרוויחים, ש-1+1 יהיה שווה 3, ומטרתי היא להוביל למצב זה בין כלל גורמי העלייה. על כל הגורמים השותפים לעבוד בתדר אחד, שנדבר באותה שפה ושנהדהד אותם מסרים. הרווח יהיה של כולנו".
עוד אמר המנכ"ל כהן, כי העשייה בתחום צריכה להתחלק לשלוש משימות עיקריות: עלייה, קליטה והשתלבות, כשהאחרונה היא המטרה העיקרית ושהכל ישרת אותה: "נרים לרשויות שישלבו עולים, נרים לעסקים שישלבו עולים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמר המנכ"ל,ביוזמת המנכ"ל...פורום להאדרת המנכ"ל (ל"ת)
    פקידים 08/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור