שיווק ופרסום

הראפר שהשווה את ישראל לנאצים, ישרת את הממשלה בקמפיין?

תאמר נאפר יהיה חלק מהקמפיין החדש של משרד הרווחה בראשותו של מאיר כהן, העיתונאים תהו: "איפה הימים שעמדת על הבמות בחו"ל וסיפרת להם על פישעי המלחמה של מדינת אפרטהייד?", הצל: "מה קרה לקריאות של חרם על ישראל שלך? פתאום לקבל משכורת ממשלת ישראל זה בסדר"
כפיר אדר |  5
תאמר נאפר (צילום מתוך קמפיין משרד הרווחה)

משרד הרווחה של מאיר כהן משתף קמפיין בכיכובו תאמר נאפר, מוזיקאי המגדיר עצמו "פלסטיני בעל אזרחות ישראלית", שהשווה את ישראל לנאצים, כך דיווח עמית סגל שתהה: "למה משרד הרווחה של מאיר כהן משתף קמפיין בכיכובו של מי שהשווה את ישראל לנאצים?".

הצל כתב: "פשששש... תאמר נאפר תראה אותך עושה קמפיין למשרד הרווחה. איפה הימים שהיית ראפר ביקורתי פוליטי אנטי ציוני תומך טרור? מה קרה לך ככה ממשלת הכיבוש קנו אותך? עצוב, עצוב איך נפלת .. איפה הימים שעמדת על הבמות בחו"ל וסיפרת להם על פישעי המלחמה של מדינת אפרטהייד?".
 

"איפה הימים שהתראיינת לתקשורת הזרה סיפרת על רצח העם של צה"ל הנאצים? איפה הימים שאמרת שאתה מבין את הפעולה של המחבל המתאבד? מה קרה לקריאות של חרם על ישראל שלך? פתאום לקבל משכורת ממשלת ישראל זה בסדר. חחחח.. כמה צבוע אתה!".
 

לסיום כתב: "אשכרה אתה עובד עבור ממשלה שבראשה ליברמן הגזען ובנט חובש הכיפה והרמטכ"ל צוק איתן גנץ, חחח.. תשמע מהממשלה חסרת האידיאולוגיה הזאת אני מצפה להכל ולא מופתע מכלום, אבל ממך ציפיתי ליותר חחחח.. איזה ציוני ממסדי אתה, חחחח.. אנחנו האויב הכי גדול של עצמנו ומסתבר שגם אתם".
גם העיתונאי יוסף חדאד תקף: "משרד הרווחה לקח את תאמר נאפר להוביל קמפיין בחברה הערבית לקו סיוע ויעוץ טלפוני. חבל שלקמפיין חשוב ביותר, משרד ממשלתי לוקח כפרזנטור אדם שפועל באופן מובהק ומסית נגד המדינה. ותאמר, אתה תוקף את המדינה אבל ברגע בשביל כסף הופך לפרזנטור אצלה...בקיצור אתה וואחד צבוע!?".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה
    אורית 09/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שכל אין עקרונות כסף מעוור עיני מחבלים
    סגור
  • 3.
    מניחה שכואב לאנשים
    ורדרדה 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שהממשלה הזו אשכרה גורמת לשונאי ישראל להפסיק לשנוא את המדינה לטובת שיפור איכות החיים של האזרחים.
    סגור
  • 2.
    שר רווחה חשוד במעשים מגונים לכאורה
    ספידרמן 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ששר רווחה חשוד לכאורה ומזוכה מעברות מין לא פלא שכך ניראה הפרוזנטור ערבי שונא ישראל,מה שמעניין אותו זה כבוד ושררה של השמאל והתיקשורת
    סגור
  • זו חתיכת דיבה
    נועם 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר הוכח שהשמועה הזו צצה מפי יריבו מעיריית דימונה, ולא נמצאה אפילו מתלוננת.
    סגור
  • 1.
    הנוכל מרעננה בניטו נפתוליני עוד ילווה בגיטארה את הפורע
    SALOME 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הערבו-איסלאמי האנטישמי הזה לצלילי ברוח, בדם נפדיכ בילאדי, בילאדי פילסטין, והשקדייה הנובלת תרקוד על הבר את ריקוד שבעת הצעיפים.
    סגור