שיווק ופרסום

ההישג הענק של דנה ויס: לכך הוביל הראיון בסופ"ש

בעקבות החשיפה הרחבה בסוף השבוע, ובתוכה הראיון שערכה דנה ויס בקשת 12, הנער שהושפל באוטובוס בעקבות תסמונת הטורט הגיע להישג ענק 
מערכת ice |  3
גנה ויס (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
בסוף השבוע פרסם אביתר לרנר פוסט באינסטגרם שהפך ויראלי בכלל הרשתות החברתיות, בו סיפר על מקרה השפלה קשה שעבר במהלך נסיעה באוטובוס, בשל תסמונת הטורט שהוא מתמודד איתה.
הפוסט שהפך ויראלי הוביל את סיפורו של לרנר הישר אל מהדורת חדשות סוף השבוע בהגשת דנה ויס, שערכה עם לרנר ראיון ארוך בו סיפר על ההתמודדות עם התסמונת ועל החוויה הקשה שעברה עליו באוטובוס.
גם סיוון כהן, מגישת הכל כלול ברשת 13 פרסמה את המקרה ופנתה לרשתות האפנה ללהק את לרנר לקמפיינים שלהם. בעקבות החשיפה הרחבה וההד שיצר הסיפור של לרנר, זה אכן קרה והוא נכנס תחת סוכנות הייצוג, "ייצוג", שמייצגת טאלנטים גדולים מתחוןם המשחק והתקשורת כמו מעיין אדם, אברי גלעד, איציק כהן, ועוד. נכון לעכשיו חרנר עדיין לא לוהק לקמפיין ספציפי, אך מתגלה הרבה עניין סביבו ויתכן שבקרוב כבר יקטוף קמפיין ראשון.
 
בפוסט שפרסם והתחיל את גל התמיכה בו כתב, "תמיד התביישתי לדבר על מה אני מתמודד איתו כל יום אבל היום אני מרגיש שאני חייב לשתף ולחשוף, לפחות קצת עם מה אני מתמודד. למי שיודע או למי שלא אני מתמודד עם תסמונת טורט, אצלי זה מתבטא בקולות חזקים שיכולים להשמע כמו נביחות ואי אפשר לשלוט עליהם גם אם תנסה הכי חזק.

"בדרך כלל זה מגיע בתקופות שגורמות לקולות להיות בתדירות גבוה יותר וחזקה יותר או להיפך, כרגע אני עובר תקופה ממש לא פשוטה מבחינת הטורט אז שומעים אותי מאוד חזק ואי אפשר שלא לשים לב לזה. היום עליתי לאוטובוס מתל אביב לצפון. ידעתי שהולך להיות לי קשה. אחרי שעליתי ביקשתי מהנהג את המיקרופון שאוכל לעדכן את הנוסעים שלא יבהלו. לאחר ההסברה הלכתי לשבת מאחורה ולידי התיישבו חבורה של נערים ונערות, הנסיעה התחילה ואיתה התחילו פרצופים ועיקומי פנים.
לאחר כמה דקות הם התחילו לצלם אותי לאינסטגרם שלהם ואמרו לי תנבח ילד, פתחו קבוצה בוואמאפ והתחילו לכתוב: עדיף שילליפו אותו בכלב, על הקולות הוא לט שולט וגם אני לא אשלוט על הכאפות שהוא הולך לקבל עוד מעט. צלצלתי בפעמון, רק לרדת מהאוטובוס. ירדתי רחוק מהבית והתקשרתי לאמא בוכה בשביל שתבוא לקחת אותי". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יחצנות בלירה
    יחי 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת תגידו מי זה אבא שלו ותבינו הכל מב6ים ויתנות
    סגור
  • 2.
    כל עוד דנה לייס אינה מעוותת/מסלפת/ממציאה תודעה,הכל טוב (ל"ת)
    בוננזה 11/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טורט
    אזרחית 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעייה היא בהחלט לא אצל הנער המקסים ורבים כמוהו אלא בחלק גדול מהעם שלנו שחסר חינוך ותרבות..בו צריך לטפל.
    סגור