שיווק ופרסום

קמפיין הענק של IBI: כמה כסף הושקע במהלך?

בית ההשקעות IBI יצא השבוע במהלך חדש בפעם הראשונה ופרסם בערוצים המסחריים קמפיין מצולם. הקמפיין יוצא לרגל השקה של אפליקציית השקעות בארה"ב והושק בהשקעת ענק
מערכת ice |  3
קמפיין IBI (צילום מתוך הקמפיין, יח"צ)
בית ההשקעות IBI יצא השבוע בקמפיין טלוויזיוני חדש תחת הסלוגן – "פשוט להשקיע חכם". עליית הקמפיין והמהלך הפרסומי עולה בעקבות השקת אפליקציה חדשה להשקעות דרך בית ההשקעות - אפליקציית המסחר בארה"ב - IBI SMART.
הקמפיין נוצר באמצעות משרד הפרסום "פיגמנט" וכולל סרטוני טלוויזיה שיעלו בקשת ורשת, פעילות דיגיטל ומשפיענים. במאי הקמפיין הוא אביב מערבי, ומי שעמד מאחורי מצילום הוא טובי הוכשטיין.
בקמפיין, השחקנית הראשית לימור גולדשטיין, מגלמת אם שמספרת לילדיה כיצד הרוויחה את הונה. היא מתארת הרפתקאות מעברה בתור סוכנת חשאית שנסעה בכל העולם, ומצאה נוסחה סודית שהופכת כל חומר לזהב. לתדהמתם של הילדים, בסיום הסרטון, היא מגלה שלא היו דברים מעולם ושאת כל כספה היא הרוויחה באמצעות השקעות חכמות בבורסה.
קצת עובדות מעניינות על הקמפיין: הסרט צולם בבית ברמת השרון של אחת האדריכליות הנחשבות בישראל ובאולפני "ברודקאסט" בשימוש בטכנולוגיות החדשות בתחום. נינג'ות אמיתיות לימדו את השחקנים להילחם? בסך הכל הושקעו בקמפיין חמישה מיליון שקלים.
גדי שנבל, מנהל השיווק ב-IBI מסר על המהלך, "זוהי פעם ראשונה ש-IBI עולה בקמפיין טלוויזיוני. אם עד השנים האחרונות מסחר והשקעות בבורסה היה עניין ליודעי דבר, היום אנחנו רואים קהלים הולכים וגדלים של אנשים שרוצים להשקיע בבורסה בצורה בטוחה ומחפשים לעשות זאת באמצעות אפליקציות ידידותיות ופשוטות שמנגישות את כל המידע הנדרש וכמובן כאלו שמציעות עמלות נמוכות. הקמפיין מבקש להעביר את המסר לפיו: "פשוט להשקיע חכם".
עמית גוריון, סמנכ"ל מסחר עצמאי ב- IBI התייחס אף הוא ומסר, "פיתחנו אפליקציה ייחודית in house, ראשונה מסוגה בישראל, שפונה לקהל הרחב ונועדה לתת פתרון חכם ופשוט למסחר עצמאי בבורסה בארה"ב. בקמפיין רצינו להבהיר עד כמה הפעילות הזו באמצעות האפליקציה החדשה היא פשוטה ונגישה לכולם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרסומת נוראית
    גלי 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא אוהבת את מסר השחצנות והביטול של האם: נכנסים והופ סוחרים.... נראה לך? זה בכל זאת הימור על כספים שלא לכולם יש, וצריך לחשוב על זה ברצינות. זה לא אאפליקצייה לקניות בסופר. לא אהבתי בכלל
    סגור
  • 2.
    פרסומת חובבנית
    אחד העם 1 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הצעירה בחרתם לפי בגד הים וקו המפשעה? וזה עוד הבאג הקטן ביותר בפרסומת
    סגור
  • 1.
    5 מילייון - זה יקר לקמפיין כזה
    יוני 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם לא מנוסים אז לא יודעים ששילמתם הרבה. קמפיין לא ברור בכלל
    סגור