שיווק ופרסום

קמפיין נוסף לגיוס עובדים בהייטק: Lsports מצטרפת לחגיגה

חברת הספורט-טק מאשקלות משחררת קמפיין נוסף לרשתות החברתיות במטרה לגייס למעלה מ-40 עובדים עד סוף 2022. הקמפיין מלווה בדמויות מרכזיות מאשקלון. צפו בסרטון
מערכת ice | 
עובדי Lsport (צילום לירן אלבז)
חברת הספורט-טק Lsports מאשקלון משחררת סרטון לקראת שנת 2022 של גיוס עובדים ברשתות החברתיות. החברה בשונה מחברות ההיי-טק במרכז בחרה דמויות מרכזיות מהעיר הדרומית שהתגייסו למאמץ גיוס העובדים של החברה.
חברת Lsports, הממוקמת באשקלון, מספקת מוצרים לניהול נתונים ומוצרים תומכים מבוססי AI ללמעלה מ-60 סוגי ספורט שונים ברחבי העולם. כיום מונה החברה למעלה -100 עובדים באשקלון במשרות שונות וכחלק מהמצמיחה הטכנולוגית של החברה היא מתעדת לגייס למעל מ-40 עובדים עד סוף 2022 למשרדי החברה החדשים והמעוצבים שנמצאים כ-500 מטר קו אווירי מהים. החברה דוגלת במודל עבודה ההיברידי המאפשר איזון ושילוב בין עבודה במשרד לבית.
 
דותן לזר, מנכ"ל ומייסד החברה: "אנחנו בעיצומו של קמפיין גיוס עובדים גדול, כשהסרטון שיצא השבוע הוא ללא ספק יריית הפתיחה שלנו לעוד דברים גדולים בהמשך. לקחנו מאפיינים תרבותיים של אשקלון והחלטנו ליצוק אותם לתוך סרטון מיוחד שידבר אל הרחוב האשקלוני והדרומי ככלל. המטרה המרכזית שלנו שכולם יכירו שיש היי-טק באשקלון והוא בועט ומצליח וטכנולוגי ואנחנו נממש את כל התוכניות שלנו בשנה הקרובה".
עוד הוסיף לזר: "מבחינתנו השילוב שלאיש ההפקה והקריאייטיב של הסרטון, השחקנים והדמויות שכולם מקומיות זה הדבר שאנחנו הכי מתגאים בו, אנחנו רוצים להחזיר לקהילה בסופו של דבר. בשנה הקרובה נשים דגש לא רק על עובדים שמגיעים מהמרכז לעבוד בדרום אלא גם על מיתוג וחיזוק האחיזה שלנו כחברת הייטק המובילה בדרום". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה