שיווק ופרסום

מיליוני ערכות אנטיגן מחולקות בחינם: גם אתם זכאים לקבל?

מבצע חלוקת ערכות האנטיגן יצא לדרך: משרד הרווחה החל בחלוקה של 9 מיליון ערכות ל-400 אלף משפחות. על פי החלטת הממשלה משפחות המוכרות במחלקות לשירותים חברתיים זכאיות לבדיקות אנטי גן ביתיות בחינם, דיירי המסגרות החוץ ביתיות יקבלו ערכות בדיקה במסגרות עצמן
 
מערכת ice |  5
בדיקות אנטיגן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
משרד הרווחה והביטחון החברתי החל בחלוקת 9 מיליון ערכות אנטיגן לכ-400 אלף משפחות המוכרות במחלקות לשירותים חברתיים ב-256 רשויות מקומיות בישראל, ולמסגרות החוץ ביתיות של המשרד כגון בתים לנשים נפגעות אלימות, בתי אבות, מסגרות לילדים ולבני נוער בסיכון ולאנשים עם מוגבלות.
על פי החלטת הממשלה משפחות המוכרות במחלקות לשירותים חברתיים זכאיות לבדיקות אנטי גן ביתיות בחינם דיירי המסגרות החוץ ביתיות יקבלו ערכות בדיקה במסגרות עצמן.
 
המבצע יימשך גם במהלך השבוע הבא ואספקת הערכות תימשך כל עוד יהיה צורך בביצוע בדיקות ביתיות. משרד הרווחה והביטחון החברתי קורא לכל זכאי השירות להגיע למחלקות לשירותים חברתיים ולקחת את ערכות הבדיקה על מנת שיוכלו להימנע ככל שניתן מהדבקה.
שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן: "עמדנו על כך שכל המשפחות שמקבלות שירות מהמשרד לא ישלמו עבור בדיקות האנטי גן ואני שמח שהממשלה קיבלה את עמדתנו. נמשיך ונחלק את הבדיקות לכל מקבלי השירותים מהמשרד: האזרחים הוותיקים, משפחות שמקבלות שירות במחלקות לשירותים חברתיים ולכל דיירי המסגרות החוץ ביתיות, ככל שיידרש וכלל שיימשך המצב המיוחד".
מנכ"לית משרד הרווחה והביטחון החברתי, סיגל מורן: "החלוקה מתבצעת בכמה פעימות כדי לוודא שכבר כעת יהיו ערכות זמינות לכל משפחה והאספקה תימשך גם בשבוע הבא כך שלא יחסרו ערכות לכל מי שזכאי. הנחינו את המחלקות לשירותים חברתיים לזמן את המשפחות לבוא ולקבל את ערכות הבדיקה ואנו קוראים לכל  מי שזכאי ליצור קשר עם המחלקה לשירותים חברתיים במקום מגוריו, לקחת את הערכות ולשמור על הבריאות, עד שנצלח את המגפה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    המדינה היקרה בעולם
    אנונימי 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך להביא לכל תושבי מדינת ישראל בחינם, לא צריך למכור צריך להביא
    סגור
  • 4.
    אל תסמכו על האנטיגן
    אנטיגן זה בולשיט 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרבה שאני מכירה עשו pcr יצאו חיוביים אחר כך בבית עשו בדיקה ביתית ויצאו שליליים
    סגור
  • 3.
    ומה עם השאר?
    פיז 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראשון ורביעי לעשות אנטיגן לילד בריא רק כדי שיוכל ללכת לביהס, כמובן על חשבון ההורים??? ממוצע של 25₪ לבדיקה, 8 בדיקות בחודש.... נהדר, איזה כייף לנו
    סגור
  • 2.
    קשיש נכה
    שרית 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם קשיש נכה מקבל ערכה? הוא לא מוכר בשירותים חיברתיים.
    סגור
  • 1.
    עכשיו נזכרתם?
    פספסתם קצת 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שאין לו כסף, פשוט לא קונה
    סגור