שיווק ופרסום

זו החברה שיוצאת בקמפיין מיתוג מעסיק ראשון בישראל

זירת המסחר Fiverr יוצאת בקמפיין מיתוג מעסיק בפורמט מודעות דרושים הומוריסטיות ששמות את התרבות הארגונית, הערכים והעובד במרכז
מערכת ice | 
קמפיין Fiverr. עיצוב שירן רומנו
 Fiverrאינטרנשיונל בע"מ, החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, יוצאת לראשונה בקמפיין מיתוג מעסיק וזאת כחלק מההתרחבות הגלובלית והצמיחה המהירה של החברה. מטרת הקמפיין היא העלאת מודעות ל Fiverr בקרב עובדים פוטנציאלים וכן תמיכה ביעדי גיוס של כ-100 עובדים חדשים.
תחום ההייטק הישראלי נמצא בשיאו, עם 72 הנפקות בשנה האחרונה והיקף משרות פתוחות שעומד על כ- 13 אלף בתפקידים טכנולוגיים, ועוד אלפים רבים בתפקידי שיווק, דאטה, מוצר, עיצוב, משאבי אנוש, ועוד. על כן, התחרות בין החברות על גיוס העובדים האיכותיים ביותר, גדולה מאי פעם.
הרעיון מאחורי הקמפיין של Fiverr הוא לשקף את התרבות הארגונית הייחודית של החברה ולשם כך בחרו בחברה להשתמש בפורמט של מודעות הדרושים המפורסמות בלינקדאין ולהציע דרכן משרות באופן יצירתי והומוריסטי. הקמפיין יעלה במגוון פלטפורמות דיגיטליות ובמהלכו, עובדי החברה יחליפו את הגדרת התפקיד שלהם בלינקדאין לתפקיד חדש.
צוות הקריאטיב של Fiverr הגה את הרעיון לקמפיין והעבודה עליו בוצעה על ידי צוותי השיווק ובשיתוף מחלקת משאבי האנוש, צוותי הגיוס והתקשורת הארגונית.
גלי ארנון, סמנכל"ית שיווק ב Fiverr מסרה: "מודעות דרושים לרוב עושות שימוש בטקסט ארכאי ופורמלי, שלא באמת משקף למועמדים את אופי החברה וה DNA שלה.  בקמפיין זה רצינו לשקף את התרבות הארגונית הייחודית שלנו, איך זה באמת לעבוד ב Fiverr, ואיזה ערכים אנחנו מביאים איתנו כארגון. אנחנו מרגישים שהשיח סביב ענף ההייטק נסב רבות לאחרונה סביב מגוון טעמי הגלידה ותרבות הפינוק "בהייטקס", בקמפיין זה ניסינו ליצור שיח שונה אשר מדגיש את הסיבות האמיתיות, שבגללן אנשים בוחרים לעבוד אצלנו ואת הצדדים החיוביים והמרגשים של עבודה בחברה פורצת דרך וחדשנית כמו Fiverr".
 
 Fiverr היא חברה המאפשרת לעובדים שלה מרחב לפתח קריירה משמעותית תוך כדי מימוש חזון גדול ומשמעותי, לשנות את הדרך שבה העולם עובד. Fiverr מציעה סביבת עבודה מאתגרת ומתגמלת במודל עבודה היברידי, ומשרדיה ממוקמים במרכז תל אביב על יד תחנת רכבת "השלום".
מלבד עבודה עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ועם צוותי שיווק, דאטה, ועיצוב של מותג גלובלי מוביל,  Fiverr מאפשרת לעובדיה להיות חלק מחברה שעושה טוב לאנושות ותורמת תרומה ממשית ומשמעותית ללקוחותיה. החברה נסחרת בבורסת ניו יורק' ומציעה עשרות משרות פתוחות במגוון תחומים ולוקיישנים שונים ברחבי העולם. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה