שיווק ופרסום

כוכב "עספור" בקמפיין חדש בשווי מיליוני שקלים

גיא עמיר יפרסם את חברת הצמיגים "מישלן", בקמפיין שהושקעו בו מיליוני שקלים. מי הזמר המצליח שהקמפיין צולם מחוץ לווילה שלו בסביון?
מערכת ice | 
גיא עמיר בקמפיין החדש (צילום יחצ)
השחקן והיוצר גיא עמיר נבחר כפרזנטור של מותג צמיגי הפרימיום "מישלן בישראל" אותו מייבאת לישראל חברת קוגול.
על הפרסומות, שיעלו בקרוב בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל אחראי משרד הפרסום "Blanco". סט הצילומים שנבחר הוא ההיפך המוחלט מהמראות של "עספור" המוזנחת - מתחם יוקרתי במיוחד בסביון.
כמה עולה כל התענוג? בקמפיין הושקעו למעלה משני מיליון שקלים והוא יעלה באמצע חודש פברואר לאוויר. את הצילומים אגב, התחרשו מחוץ לווילה של ליאור נרקיס ולב לבייב בסביון.
עמיר אמנם החל את הקריירה שלו כמנחה ב-"זאפ לראשון" יחד עם שותפו ליצירה חנן סביון, שהכיר כאשר למדו ביחד בסטודיו למשחק 'ניסן נתיב'. הצמד פרץ לתודעה לראשונה עם "עספור" ב-'הוט', אותה כתבו ובה כיכבו בתפקידים הראשיים ('קצר וניוטון') לפני כעשור. בהמשך עמיר יצר יחד עם סביון את הסדרה "פצועים בראש" ואת הסרטים "מכתוב" ו"מחילה" שהביאו מאות אלפי אנשים לקולנוע.
 
כמו כן כיכב לאחרונה ב-"בני אור" ובגרסה הישראלית לסרט "זרים מושלמים" אותו ביים ליאור אשכנזי. לאחרונה פורסם כי עמיר עובד בימים אלה על סדרה חדשה העוסקת במהומה שפרצה בירושלים סביב החתמת השחקנים הצ'צ'נים בבית"ר ירושלים.
הקמפיין מתקיים כמה חודשים לאחר שהמשרד להגנת הסביבה פרסם את הדו"ח השנתי ליישום החוק לסילוק ולמיחזור צמיגים. על-פי החוק, על יצרני ויבואני הצמיגים לפעול לסילוק ולמִיחזור של צמיגים משומשים, והם אחראים לאיסוף הצמיגים לאחר גמר השימוש בהם ולהעבירם למיחזור. בחוק נקבע יעד של 85% לפחות ממשקל הצמיגים שהיצרנים והיבואנים שיווקו בישראל, ויעד מחושב של 25.5% לפחות מסך צמיגי הרכב ששיווקו יבואני הרכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה