שיווק ופרסום

ביתילי בקמפיין חדש במאות אלפי שקלים לכבוד הוולנטיין

הדוגמנית שרה אלר מונהייט והדוגמן ערן פרקש נבחרו לככב בקמפיין אהבה של רשת ביתילי לרגל הוולנטיין. בקמפיין הושקעו מאות אלפי שקלים

מערכת ice | 
שרה אלר מונהייט וערן פרקש בקמפיין (צילום מנחם עז)
ככה זה כשיש שניים: רשת העיצוב הישראלית ביתילי יוצאת בקמפיין חדש לרגל הוולנטיין-דיי שיחול מחר (14.2).
בקמפיין הושקע סכום של 700 אלף שקלים, והוא כולו בסימן אהבה. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בפרינט ובדיגיטל במהלך פברואר, שהוא כידוע חודש האהבה. מי שנבחרו להוביל את הקמפיין הם שרה אלר מונהייט - דוגמנית ומעצבת אופנה, שלה גם קריירה בינלאומית במהלכה הצטלמה למותגים נחשקים כמו רוברטו קוואלי, פנדי ואברקרומבי אנד פיץ'; וערן פרקש - דוגמן בהווה, משתתף נינג'ה ישראל לשעבר, ומי שזכה בזמן שירותו בצבא לטייטל 'הלוחם הכי חתיך בצה"ל'.
הקמפיין שצולם באווירה רומנטית ופרחונית, נותן במה לספת לורדין, האידיאלית לרביצה בדייט זוגי רומנטי ולנבחרת האגרטלים המעוצבים של הרשת. ביתילי היא רשת קמעונאית ישראלית לעיצוב הבית. ביתילי מונה נכון להיום 12 סניפים ברחבי ישראל, הכוללים גם סניף עודפים אחד. ברשת נמכרים ריהוט ביתי, חפצי נוי לבית, מיטות ומזרנים, אביזרי תאורה, שטיחים, פרקטים ועוד.
 
ביולי 2003 מוזגה הרשת עם רשת איי.די.דיזיין שהייתה בבעלות חברת פישמן רשתות, אך המיזוג היה ברמה התפעולית ואי.די. דיזיין המשיכה להפעיל את חנויותיה תחת שם זה. משפחת איתני הקימה יחד עם פישמן את חברת א.פ עיצובים כשותפות המחזיקה ברשתות הריהוט ביתילי, אי.די דיזיין, Rich & Taylor, וברשת URBAN שהחליפה את רשת My home page שנסגרה.
יום ולנטיין או יום ולנטינוס הקדוש, החל ב-14 בפברואר, הוא חג אהבה שמקורו במסורת הנוצרית, המצוין במדינות רבות ברחבי העולם. בישראל רבים מציינים את המועד כיום אהבה, בנוסף לחגיגות ט"ו באב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה