שיווק ופרסום

מפעל הפיס הכריע: מי תקבל למעלה ממיליארד שקל?

?טרגט מרקט זכתה במכרז המשווקים של מפעל הפיס, אחד המכרזים הגדולים בארץ, כאשר היקף הפעילות מוערך בסכום של כ-1.4 מיליארד שקל
מערכת ice | 
מפעל הפיס (צילום יחסי ציבור)
הישג גדול לחברת טרגט מרקט שזכתה שוב במכרז המשווקים של מפעל הפיס. מדובר באחד המכרזים הגדולים בישראל בו החברה זוכה בפעם השנייה ברציפות ומגדילה את היקף הפעילות לכ – 1.4 מיליארד שקל בסך הכל. 
במסגרת הזכייה במכרז, תנהל החברה את כלל הפעילות של מפעל הפיס באזור הצפון שיכלול בין היתר: מערך הפצה , ניהול מאות נקודות מכירה וזכיינים וקידום מוצרי הפיס. מפעל הפיס הודיע השבוע כי קבוצת ניהול הפרויקטים טרגט מרקט זכתה במכרז המשווקים הגדול לניהול כלל הפעילויות של הפיס באזור הצפון.
 
החברה זכתה יחד עם שישה משווקים נוספים. היקף הפעילות המכרז שזכתה חברת טרגט מוערך בכ- 1.4 מיליארד שקלים. החברה תנהל תחת רגולציה מחמירה את כל מערך ההפצה, ניהול מאות נקודות מכירה וזכיינים וקידום מוצרי הפיס.
מדובר במכרז הנחשב לאחד הגדולים ומשמעותיים בישראל בשנים האחרונות והיקף פעילותו הכולל מוערך בכ-9 מיליארד שקלים. השנה לראשונה נבחרו שבעה משווקים בלבד, לעומת שמונה בשנים קודמות כך שהיקף פעילות המשווקים שנבחרו תגדל משמעותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה