שיווק ופרסום

סופר-פארם בצעד מטלטל: אחרי 30 שנה, מחליפה משרד פרסום

רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל מודיעה הבוקר על מהלך מפתיע, ואולי גם היסטורי. סופר פארם מתכוננת לעזוב את משרד הפרסום שטיפל בתקציב המיליונים של המותג במשך עשרות שנים, ולעבור למשרד חדש
מערכת ice |  1
סופר פארם, באומן בר ריבנאי
רשת בתי המרקחת סופר-פארם הודיעה היום, על כך שלאחר למעלה מ-30 שנות עבודה משותפת יפסיק משרד הפרסום באומן בר ריבנאי לטפל ברשת. לצד הפסקת הטיפול במותג סופר-פארם עצמו, באומן בר ריבנאי ימשיך לטפל במותגים של הקבוצה בהיקף שנתי של כ-20 מיליון שקל, בזמן שהתקציב של סופר פארם לבד עומד על 60 מיליון שקלים.
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מלווה את סופר-פארם מ-1992. במהלך השנים יצרו שני הצדדים קמפיינים בולטים ומהלכים משמעותיים והיו שותפים בדרך להפיכת סופר-פארם לאחד המותגים המובילים בישראל.
עופר לוי, סמנכ”ל השיווק של סופר-פארם מסר על השינוי: "אחרי שלושה עשורים של שותפות מוצלחת עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי שני הצדדים יוצאים לדרך חדשה. אנחנו מעריכים ומוקירים את התרומה ושיתוף הפעולה הפורה ויוצא הדופן לאורך השנים".
מבאומן בר ריבנאי נמסר: "אנו מאחלים לסופר-פארם בהצלחה וגאים להיות שותפים למעלה משלושה עשורים בבניית אחד המותגים האהובים והמובילים בישראל".
 
סופר-פארם שנוסדה ב-1978 היא רשת בתי המרקחת המובילה בישראל, המונה 270 סניפים בפריסה ארצית לצד פעילות מקוונת באמצעות האתר סופר-פארם אונליין. בנוסף, מפעילה סופר-פארם גם רשת מרפאות אסתטיקה תחת השם ביוטי קליניק, רשת אופטיקה מובילה ובשנה האחרונה פתחה גם רשת מזון טרי תחת השם דיילי'ס.
ל-ice נודע כי למרות שכבר הודיעו על הפרדת כוחות, סופר פארם עדיין לא סגרה העברת תקציב למשרד חדש, ובין הצדדים הוסכם על המשך הטיפול בתקציב לחודשים הקרובים, עד למעבר של סופר פארם למשרד אחר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הסיבה להחלפת משרד הפרסום? הם שחטו אתכם במחיר?
    צילי 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    וואי, זה נשמע לי מוכר.
    סגור