שיווק ופרסום

קקי נחמד, ידידותי ומפנק: סופר-פארם בפרסומת לא שגרתית

רשת סופר-פארם עם פרסומת משעשעת לסדרת החיתולים החדשה תחת מותג Life Baby's. הפרסומת התמקדה בסוגי הקקי של תינוקות בצורה הומוריסטית ושנונה. סופר-פארם השקיעו 2 מיליון שקלים בסדרת החיתולים החדשה בליווי קמפיין ייעודי
כפיר אדר | 
סופר פארם (צילום ויקיפדיה/ ניר ודל)
אם בימים האחרונים שמעתם הרבה פעמים את המילה 'קקי' בטלוויזיה, זה כנראה בגלל שנתקלתם בפרסומת המשעשעת והלא כל כך שגרתית של רשת סופר-פארם שביים היוצר רועי כפרי בהפקה של שושי ואודי.
בהשקת סדרת החיתולים החדשה Life Baby's Dry Protect, במקום לדבר על 'חיתולים וליטופים', בחרו ברשת לקדם תוכן שאינו קונבנציונלי לעולם החיתולים, ולדבר ישירות על קקי באופן הומוריסטי. בפרסומת נשמע קריין המתאר סוגי קקי שונים: "קקי נחמד, ידידותי, קקי מבשר ברכה, קקי מפנק..", וברקע תינוקות עם פרצופים מצחיקים בהתאם לתיאורי הקריין.
שמונה שנים אחרי שסופר-פארם נכנסה לקטגוריית החיתולים עם מותג פרטי, הרשת משיקה סדרת חיתולים משודרגת עם תכונות חדשות ונראות חדשה למותג לייף בייביז (Baby's Life). הסדרה החדשה Life Baby's Dry Protect מציעה לראשונה טכנולוגיה של תעלות ספיגה בחיתול, המאפשרת פיזור של הנוזלים בצורה אחידה עם שכבה המונעת נפיחות ורפיון של החיתול.
החיתולים בסדרה החדשה מעניקים ספיגה מהירה ורבה יותר, לצד שמירה על עור התינוק יבש עד 12 שעות, ומציעה מגוון חיתולים לשלבי התפתחות התינוק במידות: 2, 3, 4, 4+, 5 ו- 6. מחיר מארז חיתולים עומדים על 21.00 שקלים לכל המידות.'

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה