שיווק ופרסום

פאולה רוזנברג לא תגיש את התוכנית, מה תעשה במקום?

מגישת תוכנית הבוקר בקשת 12 תיעדר משידור התוכנית היום ולצד ליאון תגיש את התוכנית ריטה גולדשטיין. ההיעדרות מגיעה אחרי שבשוע שעבר הגיעה לתוכנית במקום ליאון שנשאר עם הבת החולה, מה הסיבה שגרמה לה להיעדר הפעם?
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום אינסטגרם/ פאולה רוזנברג)
פאולה רוזנברג נעדרה הבור מתוכנית הבוקר בקשת 12, שמגישה יחד עם ליאון בעלה. לפני שבועיים נאלץ ליאון להישאר בבית ולא להופיע לתוכנית אחרי שביתם חלתה בקורונה. השניים החליטו שליאון ייעדר כמסר להורות שוויונית ופמיניסטיות, והפעם, פאולה תיאלץ להיעדר, אבל נראה שאווירת הדברים היא ברוח אותו מסר שניסו לקדם. 
במקום לבלות את הבוקר באולפני הרצליה, פאולה עומדת מול מצלמות אחרות הפעם, והצטלמה לראיון בישראל היום אצל יואב מאיר במסגרת צילומים כפרזנטורית של מותג הטיפוח Bmanuka. רוזנברג הודיעה להפקת הצילום של מותג הטיפוח כי היא מתכוונת להצטלם ללא איפור.
בשבוע שעבר מגישת תוכנית הבוקר בקשת 12, פאולה רוזנברג היתה צפויה להיעדר היום מהגשת "פאולה וליאון" שמגישה לצד בעלה ליאון רוזנברג, אלא שאז התוכניות התהפכו, והשניים הודיעו כי ליאון הוא זה שייעדר, ופאולה, תגיע כמתוכנן להגיש את התכנית.
הסיבה להחלפת התפקידים היא מסר שוויוני שבני הזוג ביקשו להעביר, בשל סיבת ההיעדרות המוכרת לכולנו בימים אלה. ביתם של הרוזנברגים, התגלתה חיובית לקורונה וצריכה להישאר בימים אלה בבית. ההודעה הראשונית של בני הזוג, היתה כאמור, שפאולה היא זו שתישאר ולא תגיע לשידור,, אך בסופו של דבר הודיעו כי החליטו שליאון ישאר עם הבת המאומתת בזמן שהיא בבידוד.
בינתיים, מי שהוקפצה להחליף את פאולה היא ריטה גולדשטיין, שכעת אחרי החלפת המטלה ההורית בין השניים דווקא תגיש לצידה של פאולה ולא תחליף אותה. כזכור, לפני חודש, שני בני הזוג חלו בקורונה ונאלצו להיעדר מהתוכנית במשך שבוע. פאולה דיווחה לעוקביה כי שניהם יצאו חיוביים לקורונה ונכנסים לבידוד. 
 
אחרי שנמצאו חיוביים פרסמה פאולה סרטון ברשתות החברתיות שלה ובו סיפרה על הדרך שבה התגלתה כחיובית, "הרגע קיבלתי תוצאה שאני חיובית ב-pcr ולמה אני מפרסמת את הסרטון הזה? כי אני רוצה אתמול התחיל לכאוב לי טיפה הגרון והתחיל לעלות לי החום. עשיתי בדיקת אנטיגן ביתית לפי כל ההוראות הכי מחמירות, הגעתי עם המטוש עד לשקדים והשארתי אותו בתמיסה במשך חמש דקות שלמות, כמו בהנחיות, ועדיין יצאתי שלילית בחמש בדיקות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני נרדםםם (ל"ת)
    איזה זוד מעייף 02/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור