ויראלי

האם פאולה עברה שוד? "תשאירי את הלפטופ, הארנק, הנייד"

פאולה רוזנברג שמגישה את תוכנית הבוקר המאוחרת בקשת 12 לצד בעלה ליאון, חושפת בפייסבוק מה קרה לה יומיים אחרי יום ההולדת כשסיימה להגיש את התוכנית באולפן
מערכת ice | 
פאולה רוזנברג סרט (צילום אביב חופי)
"'תשאירי את הכל כאן, את הלפטופ, את הארנק, את הנייד'". זה קרה יומיים אחרי יום ההולדת שלי, כשסיימתי לצלם את תוכנית הבוקר ויצאתי מהאולפן". שיתפה אתמול פאולה רוזנברג את עוקביה בפייסבוק במקרה מפתיע שעבר עליה.
רוזנברג הבהירה, "לא נפלתי קורבן לשוד: זה היה ליאון שעשה לי הפתעה. עמדתי ברחבה פתחתי את הקופסה וגיליתי שם מצפן, זכוכית מגדלת ומכתב עם הוראות. הדופק עלה לי.
כלכך הרבה שנים שאנחנו יחד והוא עדיין חושב שאני אהנה מ"חפש את המטמון" או חדר בריחה? ג'יזס, כאילו סבבה כל המשפחה יחד, כחוויה משפחתית, אבל אני לבד? מה נסגר?"
"בקופסה היה מכתב של 'ברוכה הבאה למסע', 'לכי לשער הכניסה של האולפנים', מחכים לך שם. אתה רציני? אתה רוצה שאני אלך עכשיו לבד, בלי הטלפון!!!!! לשער של האולפנים לפגוש אישה זרה? בסוף השתכנעתי. הגעתי לכניסה ונכנסתי עם שירלי לג'יפ הצהוב שלה".
 
מסלול ההפתעה שהכין ליאון לפאולה עבר דרך מקומות ופעולות שהיא אוהבת לבלות בהם, כולל מפגשים נוסטלגיים עם סביבת ילדותה ומחששת התיכון שלה כולל החבר'ה שישבו איתה שם, מהרגע שיצאה מהאולפן ועד לאמצע הלילה, "ככה נראה כל המשך היום: תחנות כאילו אקראיות שבהן חיכו לי מתנות קטנות".
פאולה חשפה כי, "מתישהו לפני שנים סיפרתי לליאון שבתיכון חלמתי שחבר שלי ירקום לי שיר אהבה על חולצה, אבל זה לא קרה. בקופסה שאספנו בתחנת הדלק שכבה לה מקופלת חולצה שעל גבה רקום השיר THANK YOU של LED ZEPPELIN, אחד השירים האהובים עלי, ובדיוק ברגע שפתחתי אותה, השיר הזה החל להתנגן בג'יפ הצהוב של שירלי".

"שתבינו עד כמה ההפקה הזו היתה מדויקת בפרטים: בכניסה לבריכת העיסוי, עמד לפטופ עם אזניות ופתק שביקש ממני לגשת אליו. הרכבתי את האזניות והופיע סרטון ובו שילה וארבל מברכות אותי ומבקשות ממני לחגוג וליהנות מהיום הזה עד הסוף. איך הם יכלו לדעת שדווקא ברגע הזה, כשמתחיל להחשיך, יצופו רגשי אשמה אמהיים על ההתמקדות המוחלטת בעצמי כבר כמה שעות".
"כשיצאנו משם והמשכנו בנסיעה, פתאום הפסיקה המוזיקה וממערכת השמע בקע הקול של אילנה פאקינג דיין!!! אני תמיד אומרת לליאון שאם יש אישה אחת שאני מעריצה ממש – זו היא".
"תוך כדי-היצירה הרגשתי את הבטן מקרקרת, לא הספקתי לומר מילה ושירלי נכנסה עם שקית נייר. 'ליאון אמר לנו שבטח תהיי קצת רעבה בשלב הזה וניחש שתרצי הפוך על מים עם סויה וסלט קיסר בלי קרוטונים".
אחרי שעברה גם בהופעת איחוד של ליאון ושם הצטרפו גם בנותיה, סיכמה רוזנברג וכתבה, "תודה ענקית ליאון שלי. זו באמת היתה חוויה של פעם בחיים, ואני ממש לא בטוחה שהצלחתי לתאר במילים את כל מה שזה עשה לי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה