שיווק ופרסום

עמוס תמם בג'וב חדש: זה הבנק שבחר בו כפרזנטור

המלחמה של הבנקים על הלקוחות מביאה גם את בנק הפועלים לחדש את המיתוג ושפה הפרסומית כולל בחירה של פרזנטור שיוביל את הקמפיינים של הבנק
מערכת ice |  1
עמוס תמם (צילום אילן בשור)
בנק הפועלים פרסם בסוף השבוע את האסטרטגיה השיווקית החדשה שלו, תחת הסיסמא "מקצוענים שפועלים בשבילך", כולל פרזנטור שנבחר את השפה השיווקית החדשה - השחקן עמוס תמם. פועלים נכנסים לזירת הפרסומים של הבנקים שמהווה חזות המלחמה על הלקוחות ברקע פתיחת הבנק הדיגיטלי ורפורמת מעבר הבנק המהיר של בנק ישראל.
בנק הפועלים השיק שירות של מועדון צרכנים לאחרונה, שם תמם כבר כיכב כפרזנטור לצד אופירה אסייג, קים אור אזולאי, מושיק רוט ועדן אלנה, וכעת הוא עובר למגרש הגדול של הבנק כפרזנטור של כלל השירותים הבנקאים בפועלים.
בפועלים מסבירים על הבחירה בסיסמה החדשה, "בחודשים האחרונים נעשתה בבנק עבודת מחקר שיווקית נרחבת. הממצאים הצביעו על כך כי המקצוענות היא הזירה החשובה ביותר ללקוחות הבנק וללקוחות פוטנציאליים, והיא מהווה פרמטר משמעותי בהמלצה על הבנק. בנוסף, זוהי הזירה המזוהה ביותר עם היועצים והבנקאים בבנק הפועלים והמוצרים הדיגיטליים שלו.
 
"את המהלך השיווקי יוביל עמוס תמם כפרזנטור, שנבחר בזכות התאמתו לערכי הבנק והיותו מקצוען אמיתי שהגיע לבמות בזכות כשרון ועבודה קשה. הוא נתפס אהוב, אמין ואותנטי ויוכל להציג את ערך המקצוענות של הבנק".
אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של הבנק התייחס ואמר, "התפיסה החדשה שמה את סטנדרט המקצוענות שלנו במרכז, עובדה המבדלת אותנו לאורך שנים, ומתחזקת לנוכח התחרות הקיימת והצפויה. הקמפיין החדש ידגיש את הצורך בבנק מקצועי, אמין ובטוח בעצמו – בשפה פשוטה, נקיה ובגובה העיניים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומ
    יוסי ורד 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים ברציפות פרטים בפייסבוק הכל קיים בפייסבוק :https://www.facebook.com/Halomykrav/
    סגור