שיווק ופרסום

כוכב חברים בקמפיין כחול-לבן: כמה הרוויח השחקן בישראל?

הערכות: דייוויד שווימר, שמככב בפרסומת החדשה של בית ההשקעות מיטב, הרוויח כמיליון דולר על הפרסומת הישראלית. "חיפשנו דמות שתיגע בעולמות התוכן של בני 25 ובני 65 גם יחד", סיפר אמנון גולן, סמנכ"ל שיווק "מיטב" בית השקעות והוסיף: "שווימר הביע נכונות מיד והיה מעורב בכל ההפקה"

מערכת ice | 
שחקני חברים (צילום אינסטגרם)

אמש (ראשון) עלתה לאוויר הפרסומת לחברת מיטב בכיכובו של דייוויד שווימר, כוכב חברים. הצופים האדוקים שזוכרים אותו בתור רוס מהסדרה חברים מתמוגגים לפגוש אותו על המסך הישראלי.  שחקן בסדר גודל של שווימר כמשתתף בפרסומת ישראלית. ההערכה היא כי חברת ההשקעות מיטב ביקשה לעורר באזז סביב הליהוק שלו וכנראה, על פי ההערכות בשוק, שילמה לשווימר כמיליון דולר. 

בטוויטר וברשתות החברתיות קיבלו באהדה את נוכחותו של השחקן בפרסומת החדשה לבית ההשקעות ואחד מהם כתב: "פעם ראשונה שאני לא מדלג על פרסומת ביוטיוב, כי דייוויד שווימר חמוד". אחר כתב: "חייב להחמיא לבית ההשקעות מיטב איך הם הצליחו למצוא את דיוויד שווימר?? 20 שנה אף אחד לא ראה אותו". 
 



מה יש בשווימר הבינלאומי שדווקא הוא לוהק לתפקיד הישראלי? "חיפשנו דמות שתיגע בעולמות התוכן של בני 25 ובני 65 גם יחד", סיפר ל-N12 אמנון גולן, סמנכ"ל שיווק "מיטב" בית השקעות. "אין כאלה כמעט, חיפשנו. חברים היא סדרה שמכורים אליה בכמה דורות".
 



לדבריו, "כל התנהלות בין-לאומית היא דבר מורכב, אבל שווימר הביע נכונות מיד. הוא היה מעורב בצורה יוצאת דופן בכל ההפקה של הפרסומת – אישר את הבמאי, את המפיק, את הטקסט ועבר על כל פריים ופריים. מדהים ומעורר הערכה לראות את זה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה