שיווק ופרסום

כוכב "חברים" בקמפיין ישראלי מושקע: פרסומת השבוע

אם הופתעתם לראות את רוס מחברים מופיע במרכז קמפיין של אחד מבתי ההשקעות הגדולים בישראל, לא דמיינתם - אכן מדובר בדייוויד שווימר שלוהק כפרזנטור והביא אליו הפקה ישראלית שלמה עד לניו יורק
מערכת ice | 
דייוויד שויימר בקמפיין מיטב (צילום מתוך הקמפיין)
בקמפיין החדש של מיטב שנושא ניחוח חוצניקי מקצה לקצה, לא מעורב אף משרד פרסום. מדובר בהפקה עצמאית של בית ההשקעות שמציגה לנו קמפיין משעשע בכיכובו של דייוויד שווימר, אחד הקומיקאים האהובים בישראל. הקמפיין צולם בניו יורק בהשתתפות שווימר עצמו והושקעו בו ארבעה מיליון שקלים, והפקת הקמפיין חושפת בפנינו מעט מהעבודה הייחודית על הקמפיין מעבר לים.
דבר המשרד 
הפרסומת מתמקדת בהורדת מפלס ה- FOMO הפיננסי, החשש ההולך והגובר מפספוס הזדמנויות השקעה ותחושה שאחרים מצליחים לזהות הזדמנויות בעולם ההשקעות. מיטב בית השקעות עונה על הצורך הזה ומאפשרת ללקוחותיה להתחבר לעולם של הזדמנויות בהשקעות, בפנסיה, במסחר במניות ועוד. 
סיפור מבניית הקמפיין 
אנחנו עומדים בשדרה ה-5 בניו יורק, צילום רחוב, מתחילים צילום, מעבר לכביש מאות אנשים נעמדים ומצלמים בהתרגשות את דייוויד שווימר, ואז רכב שעובר ברחוב נעצר, קופצת ממנו אישה ורצה לתוך הסצנה כאילו אין הפקה מסביב. 
האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרויקט? 
בחירת הפרזנטור, חיפשנו שילוב ייחודי: דמות אינטליגנטית, אהודה, בינלאומית ורצוי ניו יורקית שהיא עיר ההזדמנויות הבלתי מוגבלות. דמות שגם בת 25 וגם בן 65 כאחד, וכל הדורות באמצע, יכירו ויתחברו אליה במהירות ומתוך אהדה ובו בזמן תוכל לייצג את מיטב בית השקעות. דייוויד שוויימר, הידוע מדמותו האייקונית רוס בסדרה "חברים" מצליח באופן מרהיב לעשות כל זאת ויותר. כי הוא מביא למותג הרבה מעבר למה שכולם מכירים ויוצר חדשנות ורלוונטיות במקום שחזור של העבר. 
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
It’s all about timing
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
דיוויד הוא אחד הקומיקאים המוכשרים בדורנו ועד שלא פוגשים בו על הסט לא מבינים כמה מקצוענות ויכולות יש באדם אחד. היה לו חשוב להיות מעורב בכל תהליך הפקת הפרסומת כולל הצעות על הסט שעוד נראה בהמשך. המקצועיות שלו על הסט תרמה להצלחה הגדולה של הקמפיין ולהעברת המסרים בצורה הומוריסטית ומעניינת.
 
קרדיטים
מפרסם:
סמנכ"ל שיווק: אמנון גולן
מנהלת מח' שיווק: קרן שרון בירו
מנהל תחום דיגיטל: יוסי ישראל
מנהלת פרסום: אביב נודלמן טל
הפקה:
במאי: רני כרמלי
צלם: מנו קדוש
תסריט: יזהר הר לב
מפיק אחראי: גלעד שניידר
מפיק ראשי: טמיר וקסלר
ייעוץ וליווי: רון קפלן
הפקת פוסט: ג'ני מנביץ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה