שיווק ופרסום

רשת הביגוד הישראלית בקמפיין חדש בעלות מיליוני שקלים

תמנון משיקה קמפיין חדש בעלות 3 מיליון שקל: "אנחנו חושפים את האמת מאחורי התמונות המושלמות מדי במדיות החברתיות ומחזירים את הדגש ל-FUN ולחוויה עצמה"
מערכת ice | 
תמנון קולקציית הקיץ (צילום יואב ארדן)
רשת תמנון הודיעה על השקת קמפיין פרסומי לקולקציה החדשה שלה לקיץ 2022. הקמפיין שממותג תחת הכותרת "SUMMER FUN by TAMNOON", צפוי לכלול קמפיין פרסומי בטלוויזיה, שילוט חוצות, באנרים, דיגיטל ומדיות חברתיות ונראות בנקודות המכירה, ועלותו  היא  כ-3  מיליון שקלים.
הקמפיין מסבירים ברשת, "חושף את האמת מאחורי תמונות האינסטגרם בצורה משעשעת ומלאת הומור". הסרטונים שישודרו עוסקים בצורך לתעד, שמאפיל על ההנאה מהחוויה עצמה. תמנון לדבריה, מבקשת להזכיר לצופים כי מי שעסוק בתיעוד רגעים פוטוגניים מפוברקים עלול לפספס בדרך את החיים האמיתיים, והם מוצלחים לא לפחות, כל עוד ניתן להם לקרות.
 
ברוך ריינר, מנכ"ל ובעלים רשת תמנון ציין כי "גם כאן נשמרת האסטרטגיה השיווקית של הרשת, בה אנו מציגים דרך קריאטיבית וייחודית להבליט את היתרונות שלנו. בעידן הנוכחי בו התיעוד לעיתים משתלט על החוויה, אנחנו חושפים את האמת מאחורי התמונות המושלמות מדי במדיות החברתיות ומחזירים את הדגש ל-FUN ולחוויה עצמה".
 
מאחורי הקמפיין החדש עומדת, קבוצת התקשורת Baysberg Team שהוקמה על ידי האחים אלמוג וגל בייסברג, המעניקה שירותי אסטרטגיה, דיגיטל, דוברות, יחסי ציבור, פרסום וסטודיו למגוון לקוחות רחב במשק הישראלי, ומתמחה ביצירת מהלכים משולבים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה