שיווק ופרסום

סטטיק בפרסומת חדשה לפרטנר, שצחקה על המתחרה, yes

הזמר השתתף בעוד פרסומת של חברת הסטרימינג, שמציעה שירות חדש ועל הדרך רומסת את החברה המתחרה: "לווין יקר ומיושן אני מיציתי. אז בוא נזרוק צלחת לרצפה", על לחן השיר "יאסו". צפו
מערכת ice | 
סטטיק (צילום מיכה לובטון)
קבוצת פרטנר השיקה הערב (חמישי) קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק כשהיא מציגה את שירות פרטנר TV FUTURE. חדי העין והאוזן יכולים להבחין מבין השורות כי בפרסומת, שעמדה "בסימן יווני" הכולל שבירת צלחות, נשלח רמז עבה מאוד למתחרה שמושתת על צלחות הלווין, yes.
בפרסומת שר סטטיק על גג בניין משמע היה בסלוניקי, כשהוא ושאר השחקנים מנפצים את צלחות הלוויין. מילות השיר "יאסו", אותו ביצע סטטיק יחד עם השותף בנאל טבורי, עדן בן זקן וסטפן לגאר, שונו ל"במדינה קטנה סמוך לסלוניקי יש אנשים עם טלוויזיה עתיקה. לווין יקר ומיושן אני מיציתי. אז בוא נזרוק צלחת לרצפה. לא נמאס כבר לשלם יקר זה בלתי? על ערוצים שלא ראיתי? תגידו בי לצלחות". צפו. 
 במסגרת השירות החדש, משיקה פרנטר חבילת טלוויזיה חדשה ללא ממירים, הכוללת אפליקציה למכשירים חכמים במחיר של 49 שקל לחודש. חבילה יחד עם נטפליקס סטנדרט תעלה 99 שקל לחודש. בנוסף, החברה תספק מענה מלא גם למי שאין בידו מכשיר חכם ותחל למכור סטרימרים מבוססי אנדרואיד של goTV במחיר חד פעמי של 290 שקל, ללקוחות כל החברות.
במקביל, פרטנר תמשיך למכור חבילות עם ממירים פתוחים בהשכרה, המאפשרים להוריד את כל אפליקציות התוכן הזמינות כמו נטפליקס ואמזון וכאלה שיגיעו בהמשך השנה, כמו דיסני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה