שיווק ופרסום

זו אשת העסקים שנבחרה לפרזנטורית של לוריאל

אשת העסקים רותם חגג' נבחרה להוביל את קמפיין הדיגטל של לוריאל פריז. הקמפיין יתפרסם בפלטפורמות הדיגיטליות של המותג וישלב אלמנטים של העצמה נשית

מערכת ice | 
רותם חג'ג' (צילום יח"צ)
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז מכריז על אשת העסקים, יוצרת התוכן והמאמנת האישית רותם חג'ג' כמובילת קמפיין הדיגטל של המותג.
במסגרת הפעילות המשותפת במהלך שנת 2022, תשתתף חג'ג' בקמפיינים הדיגיטליים של לוריאל פריז ברשתות החברתיות ותיקח חלק משמעותי בהשקות של סדרות ומוצרים חדשים לצד יצירת תוכן בהלימה לערכי המותג ומייצג יופי נשי בכל גיל. הפעילות תלווה במסרים המחברים בין עולמות טיפוח הפנים לעוצמה נשית, ותעלה בנכסים הדיגיטליים של המותג בישראל ובנכסיה של רותם.

רותם חג'ג' בקמפיין (צילום יח"צ)
 
הקמפיין המשותף הראשון יושק כבר בחודש מאי. שיתוף הפעולה של לוריאל פריז עם רותם, יוצרת תוכן ובעלת אג'נדה נשית מעוררת השראה נועד להנגיש לצרכניות את חזון המותג, הדוגל בעוצמה נשית. הבחירה ברותם חג'ג' עולה בקנה אחד עם ערכי המותג – נשיות עוצמתית, אלגנטיות וחדשנות.

רותם חג'ג' בקמפיין (צילום יח"צ)
רותם חג'ג' מסרה: "אני נרגשת להצטרף למשפחת לוריאל ולהוביל את קמפיין הדיגיטל של המותג.אני חובבת המותג לאורך שנים ועכשיו גאה לחבור אליו כשערך העוצמה הנשית בראשו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה