שיווק ופרסום

אלו הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית בישראל

הקמפיין של קופת חולים מאוחדת סוחף את המגזר הערבי ונבחר לפרסומת המשפיעה ביותר לחודש אוגוסט. דירוג הפרסומות המלא על פי סקר של קבוצת התקשורת Panet Group בשיתוף אתר ice
מערכת ice | 
קמפיין מאוחדת למגזר הערבי (צילום מסך)
סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice מדרג את הפרסומות האהובות והמשפיעות ביותר בישראל בחברה הערבית, ואלו הן התוצאות לחודש אוגוסט.
על פי הנתונים: קמפיין קופת חולים מאוחדת בהובלת משרד הפרסום אסוואק היא הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש אוגוסט. הפרסומת המנצחת של מאוחדת, בהובלת משרד הפרסום אסוואק, הינו קמפיין ייעודי לחברה הערבית, זאת כחלק מניסיון ההתרחבות הכללי של הקופה שיצאה לאחרונה גם בקמפיין רחב בשפה העברית.
 
למקום השני הגיעה הפרסומת של הרלב״ד, בהובלת לשכת הפרסום הממשלתית (לפ״מ), אשר מטרתו הרמת המודעות לסכנות במעבר ילדים קטנים את הכביש ללא השגחת מבוגר, תחת הכותרת ״ילדים מתחת לגיל 8 לא חוצים לבד".
 
אל המקום השלישי מגיע קמפיין של משרד החינוך, גם הוא בהובלת לפ״מ, המרים את המודעות למעונות יום שעובדים ללא רישיון מתאים וקוראת לציבור ההורים לוודא כי ילדיהם נמצאים במעון מורשה בלבד.
 
לאחרונה ערוץ הלא TV (אפיק 30) מקבוצת Panet נכנס כחבר רשמי בוועדת המדרוג. בנוסף, מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 23% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV.
 
קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון יוניק יוזרס מדיי יום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה