שיווק ופרסום

חברת ההפקות הישראלית זוכה להישג מרשים באוסטרליה

בכירי ענף הפרסום והשיווק האוסטרלי העניקו לגרין פרודקשנס את פרס הטריילר הטוב ביותר ואת פרס חווית המותג המצטיין, על סרט תיעודי שצולם ברחבי העולם, אותו מקריינת השחקנית זוכת האוסקר לורה דרן 

מערכת ice | 
צילום (צילום unsplash)
קמפיין הפרסום לסרט "הדור בסכנת הכחדה?" סרט דוקומנטרי חדש, שהופק ע"י חברת גרין פרודקשנס & סוויטשופ, שבראשה עומדים גל גרינשפן, שרלין ג'ורג' ורועי קורלנד זכה ב 2 פרסים חשובים של עולם הפרסום האוסטרלי. במהלך שיווקי, אותו הוביל המפיק גל גרינשפן, שימש הקדימון של הסרט גם כמקדם לאוניברסיטה מקומית, שהייתה שותפה להפקת הסרט התיעודי, שצולם ברחבי העולם
"הדור בסכנת הכחדה?" שאותו מקריינת זוכת פרסי האוסקר וגלובוס הזהב לורה דרן, הוא מדריך להישרדות במשבר השינויים האקלימיים והגיאולוגיים וצולם בשדות הקרח של אנטרקטיקה, יערות הג'ונגל בפנמה, בערים צפופות באינדונזיה ובערבות אוסטרליה. הסרט מאתגר את התפיסה הרווחת שהמין האנושי מונע מאנוכיות וייצר תחרות, ומציע מסע חיובי של חיבור מחדש אל הסביבה, ושל היכרות עמוקה בין בני האדם, תוך כדי חשיפה של הפוטנציאל, הגיוון והקשרים העמוקים שכבר קיימים בכדור הארץ.
להפקה חובקת העולם שותפה אוניברסיטת מונאש האוסטרלית, ובמימון הפרויקט שותפים גופי קולנוע וקרנות קולנוע אוסטרלים נוספים. הסרט מיועד להקרנות מסחריות ברחבי העולם  בימאית הסרט היא סילסט גיר. יוצרת דוקומנטרית מוערכת מאוסטרליה, השמה דגש על אג'נדה חברתית בסרטיה. 
 
גל גרינשפן, מנכ"ל משותף של Sweetshop & Green: "אנו שמחים על ההוקרה שקבלנו מעולם הפרסום האוסטרלי. כגוף היוצר קולנוע ופרסומות  - הוכחנו שאנו יודעים לעשות את הטוב ביותר בשני העולמות, ולבסס את עצמנו כגוף מוביל גם בתעשיית הקולנוע המקומית, וגם בעולם  הפרסום של אוסטרליה"  
"שמנו לעצמנו מטרה ליצור סיפורים בעלי חשיבות, היוצרים תהודה ואימפקט בצופים, במטרה להניע אותם לדון בנושאים גם מעבר לסוף ההקרנה עצמה". הוסיף גרינשפן  "הסרט שלנו "הדור בסכנת הכחדה?" הוא דוגמה מצוינת לסרט כזה, המוביל אג'נדה חברתית אקטיבית. התברכנו בצוות יוצרים מוכשר, עם שיתופי פעולה מרתקים, ואני גאים במיוחד על הבחירה של השחקנית לורה דרן להצטרף למסע שלנו, ולקריין את הסרט. ההחלטה של פסטיבל הסרטים של מלבורן לארח את הקרנות הבכורה העולמיות של הסרט מדגישה את ההצלחה בדרך בה בחרנו". 
גרין פרודקשנס וסוויטשופ הוקמה ב-2019, כשלוחה הבינלאומית של גרין פרודקשנס, בראשות גל גרינשפן ,רועי קורלנד ושרלין ג'ורג'. החברה מתמקדת בניסיון להביא סיפורים מקומיים, מגוונים תרבותית, לקהל גלובלי, ומתמחה בפיתוח והפקה של פרויקטים לקהלים בינלאומיים.
חברת גרין פרודקשנס הישראלית הפיקה בין השאר סרטים וסדרות פופולריות בהם סינמה סבאיא, זוכת פרס אופיר 2022, ושובר הקופות הקומיים "להציל את שולי" ו"עולה לראש". כמו כן היא מפיקה סדרות טלוויזיה ופרסומות. החברה גם הבעלים והמנהלת של בית הפוסט screen.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה