שיווק ופרסום

רשת הגלידריות האהובה במבצע מטורף: כך תזכו בכרטיסי טיסה מתנה

רשת הגלידריות וניליה ומותג התיירות גוליבר, מכריזים על שיתוף פעולה קייצי ומתוק במיוחד לרגל יום הגלידה הבינלאומי, במסגרתו תוכלו לזכות  בחופשה קולינרית זוגית לבירת הגלידה – רומא
מערכת ice |  1
גלידת וניליה (צילום שירן שי כהן)
לרגל הקיץ שמתחיל כעת, ולכבוד יום הגלידה הבינלאומי, שיחול ב-16 ביולי, נרקם שיתוף פעולה מתוק בין המותגים וניליה, רשת הגלידריות האיכותית, וגוליבר, מותג התיירות המוביל. השיא של המבצע המשותף הוא האפשרות לזכות בחופשה קולינרית זוגית ברומא – בירת הגלידה העולמית.
במסגרת שיתוף הפעולה תשיק וניליה גלידה בטעם אקזוטי ומרענן במיוחד: גלידה בשכבות של שוקולד לבן ומנגו, שפותחה במיוחד בחודשים האחרונים, ונבחרה במבחן טעימות כטעם אהוב במיוחד. הטעם יהיה זמין בסניפי הרשת החל מה-2 ביולי ולמשך חודש. 
לצד הטעם החדש ממנו יוכלו להינות הלקוחות, הם גם יוכלו לזכות בחופשה זוגית לרומא הכוללת טיסה, מלון, וסיור קולינרי פרטי עם מיכל מילרד, מדריכת קולינריה וסיורי אוכל. על מנת להשתתף בפעילות, כל הנדרש הוא להשיב על שאלה אחת בעמוד הפעילות שנבנה במיוחד לכבוד שיתוף הפעולה, ותוכלו לזכות בחופשה מפנקת. 
הפעילות תתקיים בין התאריכים ה-2 ביולי ל-16 ביולי, יום הגלידה הבינלאומי. ההכרזה על הזוכה המאושר תתקיים ב-17 ביולי. הזכייה תפורסם בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם של גוליבר ו-וניליה. 
אסף בלנק, מנכ"ל וניליה אמר: "אנחנו שמחים מאוד משיתוף הפעולה החדש שלנו עם גוליבר. הכנו עבור לקוחותינו גלידה בטעם מרענן ועכשווי , מתאים מאין כמוהו לעונה החמה שבפתח. בנוסף על כך, נשמח מאוד לפנק בחופשה נפלאה בחו"ל, מבית גוליבר, במסגרת התחרות שאנחנו עורכים".
גיורא מנדל, מנכ"ל גוליבר, הוסיף: "כששמעתי ממנהל השיווק של גוליבר שאנחנו מתכננים מהלך משותף עם וניליה, דבר ראשון עלתה לי לראש המחשבה על מקררי הגלידה העמוסים שיהיו לנו במשרדי גוליבר (לא שאני רומז) וברצינות, אנחנו תמיד שמחים להציע ללקוחותינו דילים, מבצעים וחוויות ייחודיות, ושיתוף הפעולה הנהדר עם וניליה הוא הזדמנות מעולה לחוויה קולינרית מפנקת בבירת הגלידה רומא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שרוצה לזכות בכרטיס טיסה ב100% שיכנס
    איתי פלר 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני כבר זכיתי ! רוצים לדעת איך ?! פשוט,לא קונים מהגלידריות היקרות האלה ועל כל מנת גלידה משפחתית שויתרתם זכיתם בכרטיס טיסה בחברות הלאו קוסט שעובדות בישראל.זה אותו מחיר. תבדקו אותי! אחלה סופ''ש לכולם!
    סגור