פרויקטים

המדיה החדשנית שכבשה את עולם הספורט: MixZone יוצאת לגיוס ציבורי

שווי שוק חסויות הספורט העולמי עומד כיום על 57 מיליארד דולר, וצפוי לצמוח ב-2027 ל-89.6 מיליארד דולר. בשורה חדשה לשוק מביאה MixZone הישראלית, שפיתחה טכנולוגיה ייחודית לפרסום דיגיטלי, ומחזיקה בהסכמים עם מועדוני צמרת והתאחדויות ספורט מובילות. כעת היא מגייסת הון דרך פלטפורמת פיפלביז ומזמינה את הציבור להפוך לבעלי מניות בחברה

בשיתוף MixZone | 
סרחיו ראמוס בראיון (צילום יח"צ)
ראיונות ומסיבות עיתונאים הם חלק בלתי נפרד מכל אירוע ספורט. אם בעבר הם נערכו רק בסוף משחק, הרי שהיום הם מתקיימים לפניו, במהלך המחצית ובסופו. בתוכניות הספורט זוכים הראיונות ומסיבות העיתונאים הללו לאותו זמן שידור כמו המשחק עצמו, וזאת כחלק מהניתוח המקיף שאחרי שריקת הסיום.
למרות שזמני הראיונות והחשיפה גדלו עם השנים, הן בשידורי הטלוויזיה והן בדיגיטל, שטח פרסום נותר סטטי ומשעמם - באופן שלא מייצר הכנסות נוספות לקבוצות ולא נותן ערך מוסף לנותני החסויות הקיימים. וכך, בעוד ששוק חסויות הספורט נמצא במגמת צמיחה נרחבת, וצפוי לגדול מסכום של 57 מיליארד דולר כיום ל-89.6 מילארד ב-2027, בכל מה שנוגע לשטח הפרסום אין בשורה של ממש. 
ככה כן בונים חומה
את השינוי מובילה הטכנולוגיה המהפכנית שפיתחה חברת MixZone הישראלית - המשלבת טכנולוגיה חדשנית מבוססת ענן בשילוב מסכי FHD ייעודיים, אשר הופכים את גב הראיונות לשטח פרסומי דיגיטלי בעל ערך כספי למועדוני והתאחדויות הספורט. מדיה אטרקטיבית זו מושכת את העין ועונה על הצורך של קבוצות וגופי ספורט להגדיל את הכנסותיהן ממפרסמים ומספונסרים חדשים - ומסייעת בו בזמן לשמר את נותני החסות הקיימים בשידורים החיים בטלוויזיה, בערוצי ספורט, בתוכניות בידור, באתרי חדשות וברשתות החברתיות.
החשיפה הרחבה גם במסגרת השידורים הישירים וגם כחלק מהסיקור העוטף בכל תוכניות הספורט משכה מפרסמים רבים לפלטפורמה החדשה, והחליפה את פרגוד הראיונות הסטטי והמיושן. בין המפרסמים כיום דרך MixZone ניתן למצוא חברות בולטות דוגמת מקדונלד'ס, בלו, בנק הפועלים, אדידס, תדיראן, פומה, הכרם, סמסונג, סובארו, שוופס - ויש להם סיבה טובה: 50% יותר בנתוני החשיפה. 
ניהול השילוט הדיגיטלי של נותני החסות נעשה במהירות ובקלות באמצעות מערכת ניהול התוכן מבוססת הענן של MixZone ובשילוב של מספר טכנולוגיות: החלפת המדיה מרחוק תוך מספר דקות מכל מקום ובכל עת, שליטה מלאה על התוכן מכל מכשיר בזמן אמת, הפקת דו"חות וסטטיסטיקות עבור נותני החסות, תמיכה ב-23 שפות ובניית פלייליסט בצורה קלה ופשוטה.
מעבר לכך, MixZone נמצאת בעיצומו של תהליך פיתוח של מערכת מתקדמת המזהה את פני המרואיין, שולחת התראות לכל עוקביו, מתריעה על תחילת הריאיון ומפתחת ממשק ליצירת קשר וחיבור בין האוהדים לבין קבוצה והמפרסמים.

איתי פז, שותף ומנהל השיווק של חברת MixZone  צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
שת"פ בישראל ובעולם
לצד חידוש ההסכם עם מנהלת ליגת העל בכדורגל לשלוש שנים נוספות, פועלת MixZone בשיתוף פעולה מלא עם שורת גופים וארגוני ספורט - בהם נבחרת ישראל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל, נבחרת קרואטיה בכדורגל ואלופת פולין הטרייה, לגיה ורשה. בנוסף נמצאת החברה בתהליכי פיילוט באנגליה, הודו וארה"ב. ב-MixZone פועלים להגדיל את היקפי הפעילות ולייצר עוד הסכמים עם ארגונים גדולים ברחבי העולם, כשפני החברה להנפקה בשלוש השנים הקרובות.
כעת יוצאת החברה לגיוס דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז, שמפוקחת על ידי הרשות לניירות ערך, וכבר גייסה כחצי מיליון שקלים בתוך שלושה ימים. גיוס המשקיעים עדיין בעיצומו בתמורה למניות בחברה.
איתי פז, שותף ומנהל השיווק של החברה, מציין כי "כיום הקבוצות והליגות השונות בעולם משוועות לחדשנות ולמקורות הכנסה נוספים מלבד שטחי הפרסום הקיימים. לוואקום הזה נכנסתMixZone  שמגייסת הון כדי להכות בברזל בעודו חם. אנחנו נרגשים לאפשר לציבור להשקיע בנו ולקחת חלק בהצלחה".