רכב
יבואן הרכבים מהגדולים בישראל מודה: מדוע אתם משלמים יותר מדי?
בשל התפיסה המוטעית של הצרכנים שיבואן רשמי מבטיח בהכרח איכות או בטיחות גבוהות יותר, בעוד שבפועל מדובר באותו רכב המגיע ישירות מהיצרן עם אותה אחריות ותקנים, רק ללא שכבות התיווך המייקרות את המחיר הסופי. בעלי הינומה מוטורס חושף את הצד שלא הכרתם
מהפכת המחירים בעולם רכבי היוקרה? מאיר בן צור, הבעלים של הינומה מוטורס, חושף מציאות מפתיעה בשוק רכבי היוקרה הישראלי לפיה רוכשים מאותם יצרני על כמו למבורגיני ובנטלי שמסתמכים על יבואנים רשמיים משלמים לעיתים מאות אלפי שקלים מיותרים על אותו רכב בדיוק.
על פי PUSH הסוד, לטענתו, טמון בתפיסה המוטעית של הצרכנים שיבואן רשמי מבטיח בהכרח איכות או בטיחות גבוהות יותר, בעוד שבפועל מדובר באותו רכב המגיע ישירות מהיצרן עם אותה אחריות ותקנים, רק ללא שכבות התיווך המייקרות את המחיר הסופי.
החשש מיבוא מקביל, מסביר בן צור, נובע בעיקר מחוסר מידע וקדומות שורשיות, כאשר לקוחות מגלים לאחר הרכישה הראשונה שלא רק זכו לחסוך סכומי עתק, אלא גם לשירות אישי ומקצועי שמביא אותם לחזור ולרכוש פעם אחר פעם דרך אותו ערוץ.
כזכור, לאחרונה פורסם כי המשבר הכלכלי בענף הרכב יצר תופעה בלתי רגילה שמשנה את פני השוק הישראלי - עודפי מלאי עצומים של רכבים בלתי נגועים שמציפים כל פינה בתעשייה. המצב החריג נוצר כתוצאה מהתמוטטות הביקוש וחוסר יכולת של היבואנים לשווק את הרכבים שכבר הובאו לארץ, מה שהוביל להצטברות של בין 25 ל-30 אלף רכבי אפס קילומטר המחכים לקונים ברחבי המדינה.
עוד ב-
על פי הפרסום של N12 המלאי החריג משתרע על פני כל הקטגוריות, מהרכבים החסכוניים העממיים ועד לדגמי היוקרה המתקדמים והרכבים החשמליים החדישים, כאשר כל גורם בשוק מנסה להיפטר מהעודפים. גודל המשבר מתבטא במספרים מדהימים - המלאי הנוכחי גדול כמעט פי שלושה מהרגיל בתקופות נורמליות, כאשר היבואנים עצמם אוחזים ישירות ברק 7,000 עד 9,000 יחידות מתוך הכמות הכוללת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



