רכב
אחרי ריקול לכ-120,000 רכבים: הנהגים נותרו ללא פתרונות
לקוחות סיטרואן בבריטניה נאלצו להיפרד מהרכבים שלהם ביוני לאחר שהתגלתה תקלה חמורה ומסכנת חיים באחד הדגמים, למעלה מחודש ואין שום חדש
בסוף חודש יוני חברת הרכב הצרפתית סיטרואן השייכת לתאגיד סטלנטיס הכריזה על ריקול של כ־120 אלף רכבים מדגם C3, לאחר שזוהתה תקלה מסכנת חיים שהביאה למוות של אדם בצרפת.
לאחר למעלה מחודש הנפגעים מהריקול שנשארו ללא רכב רותחים. מעבר לכך שהם ללא רכב הם גם ללא תשובות מהחברה ולא ברור כמה זמן יעבור עד שיקבלו את הרכבים בחזרה. ההתנהלות של החברה בנושא זכתה לביקורת שעולה ומחריפה בכלי התקשורת השונים בבריטניה וברשתות החברתיות.
במספר מקרים של לקוחות שנפגעו ודיברו עם האתר הבריטי Which, אישה אחת בעלת נכות, סיפרה שנאלצה לשכור רכב כדי שתוכל לבקר את בעלה שחולה בסרטן סופני ונמצא על טיפולים מאריכי חיים.
עוד ב-
סטלנטיס בתגובה מציעה שירותי השכרת רכבים במחיר יומי של 22.5 פאונד (103 שקל), לקהל הלקוחות שלה שסובל מבעיה במוצרים שלה, מה שעוד יותר מגביר את הזעם. אך הדבר שהכי חשוב ללקוחות חוץ מלוח זמנים הוא משהו שעליו הם עוד לא קיבלו מענה - פיצויים ורבים אף קוראים להתערבות של הממשלה בסיטואציה הלא שגרתית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


