רכב

הרכבים החדשים בשפל היסטורי: איזה מותג התרסק?

על פי ACEA, מכירות הרכבים החדשים באירופה צנחו משמעותית חודש נוסף גם בפברואר, שממשיך את רצף הירידות במסירות רכב חדש. אבל בעוד שפיאט, פיג'ו וסיטרואן איכזבו, היו מותגים שחיזקו את מעמדם

מערכת ice | 
רכבים (צילום vecteezy)
רישומי הרכבים חדשים באירופה הידרדרו עוד יותר בחודש פברואר 2022, זאת לאחר שכבר הגיעו קודם לכן לשפל בינואר, כאשר שיבושים בשרשרת האספקה המשיכו לפגוע במגזר הרכב ברחבי העולם, כך הראו נתונים של איגוד יצרניות הרכב באזור (ACEA) ביום חמישי.
מספר כלי הרכב החדשים הרשומים באיחוד האירופי, בבריטניה ובאיגוד הסחר החופשי האירופי (EFTA) ירד בפברואר ב-5.4% ל-804,028 בלבד, מספר המציין את החודש השמיני ברציפות של ירידות, כך עולה מנתוני ACEA.
 
יש לציין כי רישומי הרכבים השתנו מאוד בין מדינות בודדות, עם ירידות של 22.6% ו-13% באיטליה ובצרפת לשם השוואה, בהתאמה, זאת לעומת צמיחה בהיקף של 6.6% ו-3.2% במדינות ספרד ובגרמניה. ישראל אגב לא נכללת ברשימה הזו.
בין הרכבים שירדו משמעותית בכמות, פיאט ירדה ב21.6%, בעוד שפיג'ו צנחה ב-21.1%, נפילה קשה גם לסיטרואן עם 20.1 אחוז בלבד. אילו רכבים זינקו משמעותית?  לאדה עלתה ב--74.5% והיא במקום הראשון. מותגים כמו קיה (28%) ויונדאי (21.5%) גם כן עלו משמעותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה