רכב

רכבת ישראל מזהירה מעומסים קיצוניים בתחנות; אלה הכבישים שנחסמו

ההיערכות להלווית הרב חיים קנייבסקי שתערך היום בצהריים החלה עם חסימת הכבישים באיזור המרכז והעומסים החלו להיצבר כבר בשעות הבוקר המוקדמות, אלה החסימות 
מערכת ice |  1
היערכות להלווית הרב חיים קנייבסקי (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, יעקב כהן)
ההיערכות להלווית הרב שמריהו יוסף חיים קנייבסקי ז"ל שתערך היום בצהריים (ראשון) בבני ברק, כוללת חסימת כבישים ועומסים כבדים כבר משעות הבוקר המוקדמות סביב איזור המרכז. בשל במוני האדם שעתידים להגיע לאיזור גוש דן כדי לקחת חלק באירוע, הוחלט הבוקר לדחות את מועד הלוויה לשעה 12:00 אחרי שאתמול הוקדם ל-11:00 בבוקר.
משטרת ישראל חסמה הבוקר את כביש 4 ממחלף גנות במפגש בין כביש 1 לכביש 4, ועד למחלף מורשה, סמוך לרמת השרון. בתוך כך, חסימת הציר גוררת עומסים כבדים בצירים המובילים לגוש דן ובהם נתיבי איילון משני הכיוונים, כביש 412 וכביש 471. כביש 6 נותר פתוח לכל צירו ולא צפוי להיחסם באופן יזום.
עוד ייחסמו מחלף אלוף שדה עד דרך השלום, דרך אם המושבות מכיוון קניון איילון בשני הכיוונים. התנועה בכביש 471 תיחסם לכיוון כביש 4. התנועה בכביש 1 תיחסם ממחלף גנות לכביש 4 לצפון ותופנה לכביש 1 מערב. התנועה בכביש 4 תיחסם מגנות לצפון ותופנה לכביש 1 ולכביש 44. התנועה בכביש 44 תיחסם ממחלף השבעה לכביש 4 צפון ותופנה לכביש 1 מערב/מזרח. העלייה מכביש 461 מחלף מסובים לכביש 4 לצפון תיחסם. גם כביש 461 ממחלף מסובים לכביש 4 לצפון, ייחסמו הירידות מקרית אונווגבעת שמואל לכיוון 471. צומת שעריה לכיוון 471 למערב.
 
רכבת ישראל הודיעה אתמול (שבת) כי בתחנות הרכבת צפויים עומסים קיצוניים, גם בשל המבקשים להגיע למרכז לצרכים שגרתיים ומוותרים על הרכב הבוקר, וגם בשל משתתפי הלוויה שצפויים להגיע באמצעות הרכבת.
ברכבת ישראל מדווחים כי לא תתאפשר כניסה של כל הנוסעים לרכבות וכי הצוותים  ברכבות יאלצו לבצע פעילות של סינון נוסעים במצב של עומסים קיצוניים ברכבות כדי למנוע דוחק שמסכן את חיי הנוסעים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט מזעזע
    חיה 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע לא ביקשה המשפחה מהאנשים להתאבל בביתם כדי לא להשבית מדינה שלמה? תלמידים לא לומדים אנשים לא עובדים חולים לא מגיעים לקבל טיפול. הכל כדי להדחק בהמון. זה הרי לא מכבד את הרב רק עוצר מדינה שלמה וגורם נזקים של מליארדים. בושה
    סגור