רכב

טסלה, מאחורייך: זה מותג הרכב החשמלי שזכה בסקר שנתי

Aiways דורגה במקום ראשון בסקר האיכות של China Automotive Quality Network
מערכת ice |  2
טסלה (צילום pixabay)
המותג החשמלי Aiways גבר על כל מותגי הרכב החשמליים בסקר האיכות בשנתי (NEV) של China Automotive Quality Network אשר אוספת דאטה ומשכללת נתונים משווקים מקומיים ומשווקים בינלאומיים וזאת על מנת ליצור הערכה עצמאית ואובייקטיבית של ביצועי המותג.
הדירוג מבוסס על קריטריון הערכה של שביעות רצון ומספר הקטן ביותר של תלונות מלקוחות. סקר מותגי הרכב החשמלי החדש (NEV) הוא סקר שקם בכדי לאמוד ולנטר שיפורים בשוק על ידי ניתוח תלונות של לקוחות בקנה מידה עולמי.
 
Aiways גברה על לא מעט ענקיות בתחום, ביניהן Hozon Auto, טסלה, ניו, Xpeng ועוד.
רכב השטח Aiways U5 נבנה עם התקנים המחמירים של ייצור רכב גרמני וסיני על ידי כמה משותפי שרשרת האספקה ​​המובילים בעולם, מה שמבטיח איכות רכב איתנה.
Aiways סיימה זה עתה בדיקות חורף קפדניות של הדגם הבא שלה, Aiways U6 SUV-Coupé אשר צפוי לעלות על כבישי אירופה וישראל מאוחר יותר בשנת 2022. שני הדגמים הם חשמליים טהורים ומציעים איכות גבוהה, טווח ארוך, שימושיות מובילה ברמה, ותכונות בטיחות חדישות. Aiways מתכננת לשחרר דגם רכב חשמלי אחד בשנה קלנדרית באירופה ובישראל.
 
Aiways ישראל בימים אלו סיימה את בחינת האפליקציה לשליטה מרחוק ברכב ומתכוננת לתחילת הטמעה ללקוחות הקיימים בחודש יוני. Aiways U5 נכנס למועדון מצומצם של רכבים, כדוגמת טסלה, אשר יכולים להיות מנוהלים מרחוק באמצעות אפליקציה מקורית של היצרן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    י
    יא 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממומן
    סגור
  • 1.
    כל הכתבה הזאת ואפילו תמונה אין
    יניב 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה מכוניות נמסרו? איפה? איפה נעשה הסקר? כמה לקוחות? נראה כמו תוכן ממומן
    סגור