רכב

המכונית היקרה בעולם השתדרגה, כמה שילם הלקוח?

בשנה שעברה הציגה רולס רויס את המכונית היקרה בעולם, כשכעת, אחד הלקוחות הוציא מכיסו סכום אסטרונומי על מנת לקבל את זנב הסירה בהתאמה אישית, הכולל את סט הפיקניק היקר בעולם
מערכת ice | 
רולס רויס (צילום רולס רויס)
בשנה שעברה הציגה רולס רויס את המכונית החדש היקרה בעולם - רולס רויס "זנב סירה". זוהי אחת מתוך מדובר באחת מתוך שלוש מכוניות בייצור ייחודי שמחלקת בניית המרכב האישית החברה מציעה ללקוחותיה. כעת, אפילו היא עברה שדרוג משמעותי שעלותו הכספית הייתה בלתי מבוטלת. 
רולס רויס מציגה את זנב הסירה השני שלה, עליו שילם אחד הלקוחות מכיסו לא פחות מ-28 מיליון דולר, על מנת לקבל את זנב הסירה בהתאמה אישית, לפי טעמו. זנב הסירה יוצר מהחומרים המשובחים ביותר שיש לחברה להציע, על ידי צוות האמנים שלה, שביצע את כל הגימורים בעבודת יד. 
מה שנותר זהה הוא העיצוב הבסיסי וחישוקי הגלגלים שזהים למה שראינו כבר מהדגם שיצא בשנה שעברה, אך מעבר לכך -  כל היתר נעשו בהתאמה אישית ללקוח, שבחר את הצבעים חום ונחושת.
אם זה לא מספיק, ה"חללית" החדשה הזאת כוללת בתוכה את סט הפיקניק היקר בעולם, שכולל בתוכו מקררים לשתייה ואוכל, כשכל זה נמצא בתוך אמבטיית קרבון שמטרתה להפחית משקל.  הבסיס לדגם הוא רולסרויס פאנטום ובחזית נמצא את אותו מנוע V12 טווין-טורבו בנפח של 6.75 ליטר המייצר 570 כ"ס ו-91.7 קג"מ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה