רכב

אפליקציית התחבורה הציבורית מסיימת פעילות: מה עליכם לעשות?

ישראכרט הודיעה ללקוחותיה כי ANYWAY מסיימת את פעילותה וניתן להשתמש ביישומון עד ה-24.6. כדי להמשיך לתקף ולשלם אונליין בתחבורה הציבורית ניתן להשתמש באפליקציות רב-פס  ו-MOOVIT ופנגו
מערכת ice |  7
תחבורה בארץ (צילום יחצ, ויקיפדיה, מתוך אתר נת"ע)
ישראכרט הודיעה אמש (שלישי) באמצעות המייל, על עדכון על סיום פעילות אפליקציית ANYWAY לאלפי לקוחות. ההודעה הסבירה מתי יסתיים באופן סופי השימוש באפליקציה המדוברת ומה ניתן לעשות בהמשך.
בהודעה נכתב: "לקוחות יקרים, אפליקציית ANYWAY לתיקוף ותשלום בתחבורה הציבורית תסיים את פעילותה בקרוב. ניתן להשתמש באפליקציה וגם ליהנות מההנחות היומיות והחודשיות עד לתאריך 24.06.22 (יום זה יהיה היום האחרון לתיקוף נסיעה)".
 
לאחר מכן נכתב: "האפליקציה תהיה זמינה עד לתאריך 24.07.22, עבור צפייה בפירוט היסטוריית נסיעות וחיובים בלבד. כדי להמשיך לתקף ולשלם אונליין בתחבורה הציבורית ניתן להשתמש באפליקציות רב-פס  ו-MOOVIT".
 לסיום הסבירו: "חשוב לדעת! עליך להירשם מחדש לשירות האפליקציה בה בחרת מאחר ופרטי החשבון והמידע האישי  לא עובר בין האפליקציות. לכל שאלה ניתן לפנות אלינו דרך הצור קשר באפליקציה. תודה שנסעת עם ANYWAY!".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    צריך לאפשר לתקף עבור נסיעה מקומית לפני העלייה לאוטובוס
    אסף 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם נוסעים ליעד שהוא מעבר לנסיעה מקומית אז צריך לאפשר עידכון הנסיעה. כך לא יהיה צורך לסרוק ולעדכן את האפליקצייה בזמן הנסיעה. לא בכל מקום באוטובוס יש QR ולכן צריך להתרוצץ ולסרוק, לפעמים צריך לנסות מספר פעמים. אם האוטובוס מלא זה כלל לא אפשרי. לגבי תל אביב למשל - אפילו נסיעה תל אביב - רמת השרון היא במחיר נסיעה מקומית כלומר הגיוני ש 95% מהנסיעות מנקודה מסויימת בתל אביב היא בתעריף מקומי, אז למה להקשות על הנוסעים ? תיקוף מראש יקל מאוד על התהליך
    סגור
  • 4.
    מכונת מזומן
    יוני 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בנסיעות מקומיות בתעריף 5 שח . צריך לאפשר לנוסע לשלם במזומן . . זה "פרימיטיבי" אבל מאוד פרקטי . להכניס מטבע של 5 שח למכונה "פרימיטיבי" " ויקבל קבלה עם ברקוד . שהמבקר יכול לסרוק .
    סגור
  • 3.
    התחנה אפליקציה טובה
    נהג 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קצת קשה לה להיפתח בהתחלה . אבל להתכונן ולהפעיל מוקדם . חוץ מזה עובדת טוב , ללא בעיות
    סגור
  • 2.
    Moovit לא מעודכן
    דוד 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביום 20.05.22 בררתי באתר שעות נסיעה בקו מטרופולין 249. משלא היגיע האוטובוס המצופה התקשרתי למטרופולין והנציגה אמרה שאין אוטובוס בשעה זו ובדקתי באתר לא מעודכן ולא באתר שלהם. האתר שלהם לא ידידותי בעליל.
    סגור
  • 1.
    נוסעים לא מתקפים באפליקציה
    גבריאל 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתם יודעים למה החברה סוגרת? כי האפליקציות האלה לא רווחיות. ומדוע? כי הרבה עולים עם הנייד ביד, כביכול כדי לשלם דרך האפליקציה. אולם בסוף יושבים ולא מתקפים. כלומר לא משלמים על הנסיעה . ובאין מבקרים בצורה קבועה זמינה ומיידית, אז למה לשלם, אם אפשר לנסוע חינם?
    סגור
  • אחד שאוהב לשאול
    נריה 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז למה moovit ורב פס כן רווחיות ????
    סגור
  • תלוי כמה פרסומות יש (ל"ת)
    קול 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור